[@home] eindelijk upload

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ik las net in het Essent krantje het volgende

KPN gaat begin 2004 de snelheden van haar ADSL-abonnementen flink verhogen. Dat wil Essent Kabelcom niet op zich laten zitten.
Komend jaar wordt de 'upstream' van @home Basis en Budget verdubbel: Die van Breedband zal zelfs twee keer verdubbelen.
@home hoopt straks sneller te zijn dan de snelste ADSL-variant.

ik heb geen scanner dus kan het helaas niet scannen.

maar werd tijd dat ze er wat aan zouden gaan doen en vind het een goede zaak dat ze dit nu eindelijk doen.

nog een linkie...

http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=453

[ Voor 16% gewijzigd door Bware81 op 06-12-2003 15:04 ]

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"@Home in de tegenaanval"

Maar het 'Essent krantje' :?

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:55
Komend jaar wordt de 'upstream' van @home Basis en Budget verdubbel: Die van Breedband zal zelfs twee keer verdubbelen.
is dat nou tegen betaling of niet ? Er zijn een paar tegenstrijdige berichten hierover..........

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 16:47
P.K. schreef op 06 december 2003 @ 15:20:
[...]

is dat nou tegen betaling of niet ? Er zijn een paar tegenstrijdige berichten hierover..........
Breedband wordt 1x verhoogd van 128kbits/s naar 256kbits/s
Daarnaast kun je tegen een nog vast te stellen bedrag je upload nog eens verdubbelen naar 512kbits/s
Maar daar moet je dan extra voor betalen!

Ik heb er vanmorgen een mail van ontvangen:

Beste heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail betreffende een eventuele verhoging van de upload- en downloadsnelheid bij @Home kunnen wij u het volgende melden.
Op dit moment is er een aantal internetaanbieders dat hun productspecificaties aan het aanpassen is. Deze marktontwikkelingen ontgaat Essent Kabelcom zeker niet. Voor het komende jaar kunt u de volgende productwijzigingen verwachten:
- @Home Breedband: verdubbeling van de upstream naar 256 kbit/s.
- Daarnaast komt er voor @Home Basis en Breedband de mogelijk de upstream snelheid te verdubbelen voor een additioneel maandbedrag:
- @Home Basis van 64 naar 128 kbit/s.
- @Home Breedband van 256 naar 512 kbit/s
- Een nieuwe abonnementsvorm, nog sneller dan @Home Breedband. Op korte termijn wordt door middel van een proef vastgesteld welke product specificaties dit product precies zal krijgen.
@Home werkt momenteel hard aan de uitbreiding van netwerk capaciteit en verdere voorbereiding van de bovengenoemde wijzigingen.
Helaas kunnen wij u op dit moment nog geen uitsluitsel gegeven over de datum waarop deze wijzigingen zullen worden ingevoerd. Zodra er duidelijkheid is zult u, zoals gebruikelijk met veranderingen in de productspecificatie, via de @Home nieuwsbrief en de @Home Portal op de hoogte worden gebracht.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help http://help.home.nl

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klantenservice

Verwijderd

We zouden dan een upload verhoging krijgen, maar volgens mij proberen ze twee maanden later, de prijs ook nog eens te verhogen. (anders valt het natuurlijk te veel op)

Of zou het breedband product in prijs dalen?
want @home budget is helemaal niet zo goedkoop, kan je beter adsl hebben van zonnet 14.95. en basis dat is ook niet zoveel 29.95 kan je beter demon hebben 19.95.

Als ze willen concurreren, en dat moet wel(mensen zijn toch niet gek ;) ) voor de continuïteit van @home.

ik kijk het aan, net als dat ik de adsl prijzen oorlog aankijk.
Want BBned/providers komen nog wel met een prijsverlaging denk in januari.

Ahome loopt achteraan in de optocht

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Werd eens tijd dat ze wat van zich laten horen :/
Komen ze straks weer i.p.v. meer upload met vrijkaartjes voor de Efteling :X

Ben benieuwd wat die extra kosten zullen zijn... Hoop dat het paar euro is, maar zal wel weer tegenvallen. Maar als ze niet opschieten, stap ik lekker over op ADSL.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Korakal

Up up up!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.