[VB.NET] Webclient class en progressbar

Pagina: 1
Acties:

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 22:09
Ik heb het voor elkaar gekregen om een applicatie te schrijven die files kan uploaden naar een website met hulp van whoami die gelukkig nog een tip gaf in mijn vorige topic ([rml][ VB.NET]HTTP file upload hoe?[/rml]) zelfs nadat dit topic een slotje kreeg... _/-\o_

Ik heb dus gebruik gemaakt van de webclient class om meerdere files, achter elkaar te uploaden via http.

Nou kan ik een progressbar maken die oploopt nadat er een file is geupload, maar ik wil tevens een progressbar die elk individuele fileupload bijhoudt. Dus in totaal 2 progressbarren: 1 voor de individuele files en 1 voor het totaal van de files.

Is het mogelijk om te achterhalen hoe ver een fileupload is die met de webclient class wordt verzonden? Dan kan ik die gegevens gaan gebruiken om een progressbar te verwezenlijken.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Als je je dataverzend in packatjes van een bepaalde groten met de metode UploadData weet je natuurlijk gewoon hoevaak jij al een buffer vol hebt verzonden :)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 22:09
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 21:36:
Als je je dataverzend in packatjes van een bepaalde groten met de metode UploadData weet je natuurlijk gewoon hoevaak jij al een buffer vol hebt verzonden :)
Dit werkt in mijn geval denk niet, omdat de server een complete file verwacht, en geen datapakketjes.

Of kan je de pakketjes zo samenstellen dat de server ze als 1 file ziet? Op de server wil ik overigens geen script aanpassen in verband met compatibiliteit...

[ Voor 18% gewijzigd door Swerfer op 06-12-2003 22:30 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com