Toon posts:

Geforce FX5200 128mB en Major 512mB PC2100 DDR op p3-800

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een korte vraag: Ik wil mijn computer uitbreiden. Ik heb een pentium 3 800,
een Nividia 32 mb videokaart en 128 mb. Ik ben van plan om een Asus V9520 TD
Geforce FX5200 128mB kaart en een Major Brand 512mB PC2100 DDR geheugen
kopen. Zou dit de juiste keus zijn?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Die FX5200 is geen goede keus, ding is zo sloom als wat...

fx5200 nou echt zoooo sloom?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Als je d'r alleen maar mee surft en word documenten mee uit tikt/print is het zonde van je geld.

Of met andere woorden:

Wat doe je allemaal met je pc?

Verwijderd

Hangt er helemaal vanaf wat je er mee gaat doen, de fx5200 is een grote verbetering t.o.v je oude kaart maar imho kun je beter voor een ti-4200 gaan. das sneller en goedkoper, wat het geheugen betreft, ik weet niet of jou moederbord dit wel ondersteund, ddr geheugen heeft andere slots als sdr,,

veel succes

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Aangezien je een P3 800 Mhz hebt denk ik dat je moederbord nog gewoon PC133 SDRam gebruikt, daar kan je dat PC2100 DDR geheugen dus niet zomaar op prikken. Dus je zult ook een nieuw moederbord moeten kopen, of meer SDR geheugen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dat word een probleempje, ik heb/wil maximaal 250 euro te besteden, dus ik zal het toch met de bestaande hardware moeten doen (op ram en video na dus).

Of hebben jullie misschien betere suggesties?

Ik wil graag met deze pc visuele zaken uitvoeren, denk aan programma's als ' Photoshop, flash, indesign, Illustrator, 3d max '

ik zou niet 1 2 3 kunnen zeggen wat voor mobo er in zit, erg he :( Is er misschien in Windows ergens meer van die info te zien? (ja ben een noob :o )

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Je kan een Ti 4200 kopen (E100,- ) en 128 mb pc 133 sdram (E 25,-) dan blijf je ruim binnen je budget. Echter ik raad je aan om even door te sparen voor een goedkopen atlhon CPU+ mobo + mem te gaan. Dt lukt voor minder dan 200 euro (excl videokaart).

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 6 Daar kun je beter met je vraag terecht :) Maar dan is het wel belangrijk dat je weet wat er in je bak zit: trek 'm open en kijk wat er op de hardware staat en doe dit in combinatie met b.v. het tooltje AIDA32

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.