Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zoek software om bv plaatjes en ringtones e.d. te uploaden naar mijn telefoon. Usb kabel heb ik al, driver ook, windows herkent m prima, maar k kom op geen enkele manier in mn tel. Heb ik hiervoor bepaalde software nodig? zoja welke? Zonee hoe kom ik er dan in?

Alvast bedankt
DrHenDre

Verwijderd

Topicstarter
niemand? want ik ben nu al 3 dagen op google aan het zoeken, ik vind steeds een prog waarvor je moet betalen, en waarmee je van alles kan. Heb ik allemaal niet nodig, ik wil alleen kunnen uploaden naar mn tel is al zat!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Herkent je PC hem niet gewoon als externe harddrive? Dat is bij mijn telefoon. Dan kan ik gewoon slepen en krijg ik in mijn scherm: PC-connected, data-transfer.... En een loading balkje. Kan je iets meer details geven etc?

Verwijderd

Topicstarter
Neej dat doet ie niet. Met mn digicam is dat wel zo, maar met mn tel niet. Toen ik m voor het eerst aansloot vond hij de tel, maar had hij geen drivers. Ik dus drivers zoeken en installeren, nu herkent ie m als modem, en ik kan er zeg maar via mijn computer mee bellen, maar meer ook niet.
Als driver heb ik Motorola Handset USB Driver, de enige driver die ik kon vinden. Als ik m nu aansluit en een modem test erop uitvoer dan herkent ie m gewoon. Maar ik heb geen toegang tot mn telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
laatste poging