[WinMe] zomaar .dll fouten *

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:08

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
De laatste tijd heb ik steeds meer last van .dll fouten die opeens
tevoorschijn komen als ik daar niet om heb gevraagd, en ik ook niet kan achterhalen wat nou precies het probleem is.

Ik heb het met name over de kernell.dll en explorer.dll fouten.
Ook is het zo dat deze voorbijkomen bij het openen van hotmail via msn (6.0), ik weet niet of hotmail (msn) hier wat mee te maken heeft?

Het is niet zo dat ik mn pc opnieuw moet opstarten, hij refresht als t ware t scherm waarna een stel van mn system tray icoontjes verdwijnen en mijn geopende internet pagina's verdwijnen, voor de rest niets aan de hand het is alleen irritant.

Ik heb de laatste tijd niet bijzonders gedaan aan mn pc alleen een nieuw geheugenkaartje erbij geplaatst maar dit moet geen problemen geven dacht ik zo.

Iemand toevallig een idee, oplossing, advies?

OS - Windows Me (niet afzeiken op Me want voorheen had ik er geen last van)
Pentium III 1ghz
Internet explorer 6.1

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zomaar :?
alleen een nieuw geheugenkaartje
Bingo.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter + geheugen testen zou ik even goed doornemen, of als test je geheugen er weer even uithalen :)

offtopic:
Titeledit: zie het WOS Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Rot geheugen of een rotte instelling.

misschien spyware of een virus. ik heb iets soortgelijks gehad en weet niet precies hoe je dit oploste, ik dacht met een clean install. Maar ja thats me ;)

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:08

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
GuidoHuis schreef op 06 december 2003 @ 21:12:
Rot geheugen of een rotte instelling.

misschien spyware of een virus. ik heb iets soortgelijks gehad en weet niet precies hoe je dit oploste, ik dacht met een clean install. Maar ja thats me ;)
Het is iig geen spyware (heb ad-aware) en als t goed is ook geen virus, want ik scan m weekelijks.

Ik heb vooral last van dit probleem bij hotmail, bijv. het afmelden van een account.
zelf denk ik dus iets van een scriptje dat wordt uitgevoerd of iets dergelijks, waar mn pc niet goed mee overweg kan.

ik vraag me dus af of mn geheugen hier werkelijk wat mee te maken heeft

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:41
Pendaco schreef op 07 december 2003 @ 19:22:
[...]

Het is iig geen spyware (heb ad-aware) en als t goed is ook geen virus, want ik scan m weekelijks.

Ik heb vooral last van dit probleem bij hotmail, bijv. het afmelden van een account.
zelf denk ik dus iets van een scriptje dat wordt uitgevoerd of iets dergelijks, waar mn pc niet goed mee overweg kan.

ik vraag me dus af of mn geheugen hier werkelijk wat mee te maken heeft
Nou, haal dat geheugenbankje er is uit en kijk of het dan over is, dat is toch niet al te moeilijk :?

Ennuh denken dat je geen spyware hebt omdat je Ad-aware hebt is ook een beetje 8)7

Same goes for the virusscanning :)