Toon posts:

kan niet alle zenders vinden met msi tv@nywhere master

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Ik heb een msi "TV@nywhere master" tv-tuner kaart gekocht.
Maar kan niet alle tv zenders vinden. de zenders RTL4, Veronica, Yorin, SBS6 zijn bijvoorbeeld onvindbaar. maar zenders zoals TV5, ZDF, NL1, Net5, animal planet, mtv etc worden wel gevonden.

ik vind een aantal zenders als ik met antenne zoek, ik krijg een ander aantal zenders als ik via cabel zoek. maar bij beide worden dus niet de zenders zoals SBS6 gevonden.

alsof ik een hele frequentie band mis.

Tevens iemand een idee om alle zenders in te stellen voor zowel cable en antenne en vervolgens niet steeds te hoeven switchen van input signaal type.

iemand suggesties ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 13:13 ]

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
toevallig heb dezelfde tvkaart vandaag gekocht met hetzelfde probleem, vind het ook vreemd dat sommige zenders het alleen doen op antenne instellingen en sommige alleen op kabel instellingen en andere zenders zijn weer onvindbaar
Krijg jij de afstandbediening trouwens aan de praat? bij mij werkem de power-/function-/mts-knoppen alleen

[ Voor 20% gewijzigd door SICK op 07-12-2003 20:05 ]

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb deze kaart ook, en met de bijgeleverde software had ik ook dat probleem.
Op een gegeven moment was ik wel zo ver dat ik ongeveer alle zenders had, door optie "vrij scannen" aan te zetten en een uur wachten, maar hij weigerde om de zenders op te slaan.

Al gauw had ik dus de conlusie getrokken dat msi-pvs bagger is, en ben op zoek gegaan naar een fatsoenlijk progje.

Ik heb mijn zoektocht gestaakt nadat ik Fly 2000 TV geprobeerd had.
Het is maar een klein en simpel progje, maar het doet wat je er van vraagt en goed ook.
Mocht je er na het testen net zo blij mee zijn als ik, dan kost het je maar 24 euro om het officieel te registreren.
Naar mijn mening is het dat absoluut waard!

http://www.fly2000.ru/index_e.html

[ Voor 4% gewijzigd door Phase op 08-12-2003 00:56 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• SICK
edit: dubbele post kan een modje dees aub verwijderen
thnx _/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door SICK op 08-12-2003 03:02 ]

• SICK
Phase-Shifter schreef op 08 december 2003 @ 00:54:
Ik heb deze kaart ook, en met de bijgeleverde software had ik ook dat probleem.
Op een gegeven moment was ik wel zo ver dat ik ongeveer alle zenders had, door optie "vrij scannen" aan te zetten en een uur wachten, maar hij weigerde om de zenders op te slaan.

Al gauw had ik dus de conlusie getrokken dat msi-pvs bagger is, en ben op zoek gegaan naar een fatsoenlijk progje.

Ik heb mijn zoektocht gestaakt nadat ik Fly 2000 TV geprobeerd had.
Het is maar een klein en simpel progje, maar het doet wat je er van vraagt en goed ook.
Mocht je er na het testen net zo blij mee zijn als ik, dan kost het je maar 24 euro om het officieel te registreren.
Naar mijn mening is het dat absoluut waard!

http://www.fly2000.ru/index_e.html
Ik heb fly 2000 net geprobeerd werkt wel leuk enzo todat mijn pc spontaan reboote mijn remote control werkte ook niet in fly2000(hij deed het wel in de laatste versie van MSIPVS) voor de rest werkte het wel goed maar geen zin om daar nog eens 24euro voor neer te leggen. Ik denk dat ik mijn tv@anywhere maar terug ga sturen en hopen dat ze em terug nemen (zondag gekocht) en dan maar doorsparen voor een echte tv.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Misschien kun je DScaler gebruiken? Ik weet alleen niet of dit tuner en zo onder steunt wordt. Bij mij werkt het iig al een trein.

Ik heb het maar gelijk geupload, het is namelijk een vrij oud programma en veel linkjes zullen onderhand dood zijn :)

http://home.hccnet.nl/n.ve/GoT/DScaler401.exe

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
hallo..

Na wat proberen.. ben ik er achter gekomen dat wanneer je bij MSIPVS de landinstellingen veranderd van nederland naar luxemburg je bij het autoscannen wel SBS6 , RTL5 etc ontvangt. Erg vreemd.

Volgens de winkel waar het product is gekocht (Jin computers in Den Haag).
Is het alleen mogelijk als je de zenders met de hand (manuel) instelt. alleen hoe dat moet wisten ze niet te vertellen. (staat niets over in de handleiding).
tevens werd aangegeven dat er een directx 9 update geïnstalleerd moest worden. (alleen welke update en waar die te vinden is, wist men niet)

weet iemand hoe het werkt met handmatig instellen bij MSIPVS ? Want ik zou toch wel graag de afstandbediening willen blijven gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
hallo..

heeft iemand ook last van het probleem bij de msi tv@nywhere kaart, dat zo af en toe de gehele pc vast loopt bij het wisselen van het ene tv kanaal naar het andere ? het scherm bevriest dan...
Pagina: 1