Ik heb laatst die aldi pc gehaalt nu wou ik laatst een war spelen dus tjah ventrilo aan he en ik proberen te praten nu bleek dat niet te lukken ik kijke en kijke maar nee hij deed ut niet kent iemand dit probleem ?? ik heb de microfoon (van mn audio.90 niet op mute staan..) en ik heb al in setup en alles gekeken maar hij doet het gewoon niet ofzo help me plz
Staat hij ook als recording device geselecteerd?
Verwijderd
dat maakt niet uit toch, je zou 'm toch evengoed moeten horen?
* zit de mic in de goede poort van je geluidskaart? (is soms gebrekkig aangegeven aan de achterkant...)
* is de mic zelf ok?
* zit de mic in de goede poort van je geluidskaart? (is soms gebrekkig aangegeven aan de achterkant...)
* is de mic zelf ok?
Verwijderd
De mixer maakt verschil tussen afspeel en opname bronnen, dus nee, dat maakt wel degelijk uit.dat maakt niet uit toch, je zou 'm toch evengoed moeten horen?
ik heb um denk ik zowiezo in goeie stekker en in me vorige pc werkte ie nog PERFECT!
edit:
als ik um in de front dingen steek doet ieh et wel
als ik um in de front dingen steek doet ieh et wel
edit:
nu houdt ie eralweer mee op...
nu houdt ie eralweer mee op...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 13:31 ]
Doet het wel, doet het niet; lijkt me een geval van verrot snoertje. Probeer eens een andere mic.
Ok opgelost dan, als je een beetje kan solderen, repareer je dat snoertje ff, anders is het jammer maar helaas.
mwah er zit anders nog garantie opTheLemon schreef op 06 december 2003 @ 16:20:
Ok opgelost dan, als je een beetje kan solderen, repareer je dat snoertje ff, anders is het jammer maar helaas.
Pagina: 1