Pioneer 106-D problemen schrijven -R en -RW

Pagina: 1
Acties:

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 16:50

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Ik heb sinds een week de 106 gekocht. Ik heb firmware 1.07 en gebruik nero 6.0028. De dvd zijn princo. 4x media en 1 x -RW.

Nu probeerde ik gisteren voor het eerst een dvd'tje te fikken op mijn 106. Ik heb hiervoor een 104 en 105 gehad. Helaas kan ik deze nergens in afspelen behalve de dvd speler zelf. Ook heb ik problemen om -RW te wissen. Sterker nog hij doet dit niet. Hij gooit ze er naar een 10 sec uit en er is niks aan veranderd..

Ik heb een aantal topics doorgelezen hier op GoT maar ben geen oplossing tegengekomen voor de problemen. Zie:
Pioneer DVR-A06 media schrijven lukt, maar afspelen...
[rml][ Ervaringen] Pioneer DVR-A06/106 DVD-brander[/rml]
[rml][ DVD-R] pioneer A06brand geen DVD's[/rml]

Iemand die mij kan vertellen wat ik mis doe? Ik heb al zat dvd's gebrand. Ik gebruikte voorheen altijd nero 5. Hier mislukte de eerste op dus ben ik maar naar 6 gegaan.

Alvast bedankt

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Ik heb dezelfde writer maar het omgekeerde probleem dus ik zou eens dvd+r proberen??

Zie topic:
Pioneer DVR 106D, gebrande DVD's haperen

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 16:50

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Het lijkt er op dat het probleem verholpen is! Het heeft te maken met brakke IDE drivers :( Ik heb de laatste van de Nvidia site gedownload (ik heb namelijk een Nforce2 chipset) en ben nu een dvd aan het branden..

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Wat precies misschien verhelpt dat mijn probleem???