Toon posts:

Kan email niet lezen met router

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Sweex wireless router, maar ik kan me email niet meer lezen , dan geeft ie deze fout aan :

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

moet ik iets instellen met port forwarding ofzo in de router ?
Ik heb Chello met een Com21 modem, alleen heb ik de router wan poort in een 100 mbit netwerk kaartje gedaan, voor de rest doet internet het perfect, ook draadloos enal.
Alvast bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal geprobeerd?

Heb je al in Sweex router topic gekeken? (ik nog niet, maar ik kan me voorstellen dat daar iets wordt geroepen over jouw probleem)

[ Voor 72% gewijzigd door pven op 06-12-2003 09:29 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
nee nix, zo vaag , kan niet op chello site en niet emailen, dat is het enige, de rest werkt wel goed.
Maar ik denk dat het iets te maken heeft met portmapping, maar wat voor ip enal moet ik invullen dan ?!
Bedankt

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06

Zym0tiC

^_^

heeft iig niets met poortmappen te maken, portmappen is als je op een bepaalde pc een server draait dat de router weet welke pc en welke poorten.

lijkt me eerder iets van een dns probleem, probeer eens ipv mail.chello.nl het volgende in te vullen: 213.46.243.2

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ^^ niet werkt, ping dan eens naar mail.chello.nl, ip van hierboven, www.chello.nl? Ook een tracert om te kijken of er niet iets dood is. Heb je per ongeluk geen extra software firewall draaien? (had ik laatst bij m'n oom die had per ongeluk outlook geblocked in z'n firewall).

Verwijderd

Topicstarter
Ok tis al gelukt.
Ik keek op de website van Sweex, en hebben er nu een firmware opgezet .!!!!
Alles werkt nu goed.
Bedankt iig voor de mogelijke antwoorden :)

* lag dus aan firmware*

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 10:25 ]

Verwijderd

Regel 1 bij problemen: Firmware updaten!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.