Ticking away, the moments that make up a dull day
gefeliciteerd: je bent naar de winkel gegaan en hebt wat mooie spulletjes gekocht (baybus, zijkant met raam, ledfans, ccfl en rounded cables)
vervolgens ben je te lui om de kabels ff netjes op te ruimen.
ik raad je aan hier eens rond te kijken, zelf iets te verzinnen en het daarna zelf te gaan maken
ps. sorry als ik bot overkom ofzo, maar dit zie ik te veel
[ Voor 90% gewijzigd door RocketKoen op 06-12-2003 00:58 ]
^^ With stupidRocketKoen schreef op 06 december 2003 @ 00:54:
slechte resize m8.....
gefeliciteerd: je bent naar de winkel gegaan en hebt wat mooie spulletjes gekocht (baybus, zijkant met raam, ledfans, ccfl en rounded cables)
vervolgens ben je te lui om de kabels ff netjes op te ruimen.
ik raad je aan hier eens rond te kijken, zelf iets te verzinnen en het daarna zelf te gaan maken
ps. sorry als ik bot overkom ofzo, maar dit zie ik te veel
Het is idd zeer standaard.
Dit hoort in: Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4
[ Voor 8% gewijzigd door M14 op 06-12-2003 01:06 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Paradigm: Shift happens.
Zou wel handig zijn om dat ff te doen!
Da's btw ook geen casemod. Bij een casemod modificeer je je case, jij hebt er alleen maar wat dingetjes bijgedaan. Geeft misschien wel een leuk effect, maar om dat aan ons te laten zien is niet bepaald nuttig.
Op een avond als dit zit de gemiddelde tweaker liever met zijn nieuwe speeltje die hij van de sint heeft gehad te spelen dan naar een premod kijken
[ Voor 63% gewijzigd door bredend op 06-12-2003 01:58 ]
Al helemaal als ie mod-spullen heeft gekregenbredend schreef op 06 december 2003 @ 01:55:[...]
Op een avond als dit zit de gemiddelde tweaker liever met zijn nieuwe speeltje die hij van de sint heeft gehad te spelen dan naar een premod kijken[/sub]
Verwijderd
| Wormaap's case | |
![]() | ![]() |
![]() | |
![]() | |
![]() | |
![]() | |
Voor een eerste mod is dit wel geslaagd te noemen
Echter, kleinere mods (of mods met een hoog premod gehalte) horen in Het 'Post hier je kleine mods' Topic. Zie ook: CME Policy.
Dit topic is gesloten.
![]()