weet iemand het verschil tussen i-mode en vodafone life. in de winkel konden ze me dat niet echt goed uitleggen ze vertelden dat het niet veel uitmaakt. maar ik vertrouw verkopers niet altijd.ik wil namelijk kunnen mmsen en foto's versturen en ontvangen met de samsung sgh-e700 maar voor de rest maakt internetten en wappen me niks uit dat doe ik toch nooit.wat werkt b.v. mooier en makkelijker dat soort dingen. bij voorbaat dank.
neem dan een telefoon met MMS, want het i-mode of Live verhaal interreseert je niet
Ik ben ook een verkoper:Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 23:44:
weet iemand het verschil tussen i-mode en vodafone life. in de winkel konden ze me dat niet echt goed uitleggen ze vertelden dat het niet veel uitmaakt. maar ik vertrouw verkopers niet altijd.ik wil namelijk kunnen mmsen en foto's versturen en ontvangen met de samsung sgh-e700 maar voor de rest maakt internetten en wappen me niks uit dat doe ik toch nooit.wat werkt b.v. mooier en makkelijker dat soort dingen. bij voorbaat dank.
Alleen de content is anders.....
Maar,
Neem geen Live of I-mode. beide ondersteunen de E700 niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 05-12-2003 23:53 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
maar ik dacht dat je alleen mms en foto's kon versturen met life of i-mode? daar moet je je toch op abboneren? en was natuurlijk niet persoonlijk bedoeld, maar het gaat meestal toch om de verkoopcijfers.Ginz schreef op 05 december 2003 @ 23:52:
[...]
Ik ben ook een verkoper:
Alleen de content is anders.....
Maar,
Neem geen Live of I-mode. beide ondersteunen de E700 niet.
Ze mogen in de vodafone-winkel niet zeggen dat Live gewoon WAP is.
Nee, I-mode en Live! zijn gewoon content portals.Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 00:26:
[...]
maar ik dacht dat je alleen mms en foto's kon versturen met life of i-mode? daar moet je je toch op abboneren? en was natuurlijk niet persoonlijk bedoeld, maar het gaat meestal toch om de verkoopcijfers.
Maar KPN en Vodafone hebben daar diensten als MMS aan gekoppeld.
Theoretisch is het mogelijk om met een telefoon die niet geschikt is voor Live, wel te MMS-en, maar met I-mode is dat weer moeilijker
Ik vat het ook niet persoonlijk op, ik weet namelijk dat er heel veel rotte appels in de telecom bussines werken.
Die gasten denken alleen maar op korte termijn. Das FOUT!!!!!
Lange termijn denker, dat zijn pas goede verkopers.
-
Maar is het eigenlijk wel!rollebol schreef op 06 december 2003 @ 00:29:
Ze mogen in de vodafone-winkel niet zeggen dat Live gewoon WAP is.
-
ik had een nokia 7210 ook met mms maar ik kon nooit iets versturen of ontvangen (foto's en dergelijke) zal wel aan de instellingen gelegen hebben maar ik hoorde ook dat je dan beslist een vodafone life abbonement of een i-mode abbonement moest afsluiten,wat kun je daar dan eigenlijk mee? of heb ik het weer helemaal mis.dus een foto vanaf een pc of een mobiele telefoon naar mijn mobiele telefoon sgh-e700 van samsung (ga ik kopen nog) wat heb je daar dan bij nodig? internet en wap vind ik dus minder belangrijk.
Sorry, ik kan 't niet laten...
Vodafone Live
Vodafone Live
ik heb sinds kort een t-mobile abo en daar heb je T-zones.. dat is toch eigenlijk net zoiets als vf-live en i-mode? (om de topicstarter nog ff wat meer in verwarring te brengen..
) En dan heb je volgens mij ook nog Share van Orange..
Op Vodafone Live heb je bepaalde diensten die je niet bij T-zones hebt, maar de technologie is hetzelfde. Het is in dat opzicht te vergelijken met 'Het Net' toen dat nog een besloten 'inbellers-intranet' was van KPN waar geselecteerde high-profile bedrijven op zaten, en waar je vanaf het echte internet niet bij kon (en andersom, hoewel je met Vodafone Live denk ik wel gewoon het echte internet op kan).
Ik heb zelf T-Mobile, en heb niet echt interessante extra diensten kunnen vinden. Ik zou het wel handig vinden als ik kon telebankieren, zit overdag namelijk ergens waar ik niet HTTPS kan gebruiken. Maar ja, mijn bank doet alleen i-mode.
Ik heb zelf T-Mobile, en heb niet echt interessante extra diensten kunnen vinden. Ik zou het wel handig vinden als ik kon telebankieren, zit overdag namelijk ergens waar ik niet HTTPS kan gebruiken. Maar ja, mijn bank doet alleen i-mode.
en dan hebben we het nog niet gehad over orange share
edit: of wel (ik moet beter lezen)
iig allemaal wap portals via GPRS toch ?
edit: of wel (ik moet beter lezen)
iig allemaal wap portals via GPRS toch ?
[ Voor 27% gewijzigd door Jimbolino op 06-12-2003 02:39 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Gewoon eentje nemen met GPRS of Wap. Dat is genoeg om foto's te kunnen versturen en dergelijke!
Als je geen cam op je GSM hebt, kun je gewoon met een digicam foto's maken, ze uploaden bij http://www.myfone.nl en ze op je mobiel zetten. Erg makkelijk en je hebt dan geen cam nodig op je mobiel!
Als je geen cam op je GSM hebt, kun je gewoon met een digicam foto's maken, ze uploaden bij http://www.myfone.nl en ze op je mobiel zetten. Erg makkelijk en je hebt dan geen cam nodig op je mobiel!
Pagina: 1