Laptopscherm wordt niet meer feller

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 18:01
Ik heb de volgende laptop
MEDION TITANIUM MD 9783

Voor 1799Euro komende week bij Aldi Duitsland

2,0Ghz Intel Pentium4 Proc.
ATI Mobility Radeon 32MB met TVOut
14,1 TFT
Firewire
DVD speler - CD brander combo
256MB DDR Siemens
Interne 56k Modem
10/100 MBit Fast-Ethernet LAN
20GB HD
2 USB
Link naar Topic op Got

Nu heb ik het volgende probleem.

Het was normaal gesproken zo dat wanneer de laptop via de adapter op het lichtnet was aangesloten dat het TFT scherm behoorlijk fel brandde. Wanneer je de adapter eruit trok, en de laptop op de batterij verder moest dan ging het scherm minder fel branden om energie te besparen.

Nu is het zo dat het scherm sinds kort altijd zwak brand. Dit heeft als gevolg dat ik het in een verlichtte ruimte niet goed meer kan lezen. Ik kan me niet herinneren iets veranderd te hebben waardoor dit probleem is kunnen onstaan

Ik heb inmiddels een re-install van Windows XP gedaan maar dat bood geen soelaas. Ik ben bang dat dit een hardware probleem is? kan iemand daar iets zinnigs over zeggen? Wat moet ik doen?

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Verwijderd

Heb je al iets geprobeerd met de fn knop.

Dit is meestal een combinatie met bijvoorbeeld de pijltjes toetsen.

• japaveh
_/-\o_ _/-\o_

Held... inderdaad de FN icm contrast is snel verward met CTRL pijljestoets....

mijn dank is groot....

[ Voor 3% gewijzigd door japaveh op 05-12-2003 23:48 ]

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 23:44:
Heb je al iets geprobeerd met de fn knop.

Dit is meestal een combinatie met bijvoorbeeld de pijltjes toetsen.
hehe als dat het is heeft een install van XP geen zin idd... dit is dan hard ware matig aangestuurt :P

• japaveh
Nee, maar er waren andere redenen voor een verse XP install. Het volledige opstart proces ging richting 10 minuten, daar was niet meer mee te werken... Maar ik hoopte idd dat het "beeldscherm probleem" ook opgelost zou worden.

[ Voor 30% gewijzigd door japaveh op 05-12-2003 23:52 ]