Toon posts:

XP om de 2 min een zandlopertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om de paar minuten verandert mijn cursor in een zandlopertje. Ik heb gister wel een paar services uitgeschakeld om het opstarten te versnellen, weet iemand welke service dat kan zijn?

Het uitschakelen wordt uitgelegd op deze site: http://www.schoonepc.nl/optim/bootvis.html

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zet ze stuk-voor-stuk weer aan en kijk wat er gebeurt? Wat heb je zelf zoal geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

HDD activiteit wanneer je muiscursor een zandlopertje wordt?

Insalleer eens "filemon" of "diskmon" (http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/filemon.shtml), en probeer te achterhalen welke file dat de pc aanspreekt wanneer dat je het zandlopertje hebt?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ze wel weer aan zetten natuurlijk maar voordat ik er achter ben welke het was ben ik wel effe bezig (steeds weer rebooten enz). Ik had gehoopt dat iemand een keer hetzelfde had gehad.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ik zou echt kijken zoals een voorgaande GOT'er al heeft gezegd checken of je HD activiteit hebt wanneer het plaatsvind,,
want er zijn ook keyloggers zoals Blazingtools Perfect Keylogger
Die zich verstopppen zodat ze niet via Taakbeheer en services.msc kan zien {ent effe geprobeerd}
en met zon keylogger kun je instellen dat hij om de zoveel minuten een screenshot moet maken enz...
misschien een ander prog die om de zoveel tijd wat moet uitvoeren,,,??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 23:26:
Ik kan ze wel weer aan zetten natuurlijk maar voordat ik er achter ben welke het was ben ik wel effe bezig (steeds weer rebooten enz). Ik had gehoopt dat iemand een keer hetzelfde had gehad.
Euhm, je bent toch een tweaker?

Enkel het gegeven 'af en toe een zandloper' kan ook niet echt genoeg zijn om op te springen en te zeggen wat het precies is ;)

Zeker omdat je er niet bij zegt welke services je hebt uitgeschakeld, welke nog wel draaien, welke hardware je hebt, wat je processen voor een load hebben als het fout gaat, etc. Ik ben geen hele hele goede gokker :Y)

En inderdaad is naar andere zaken ook niet gek, al is het natuurlijk wel toevallig als het gebeurd net nadat je services hebt uitgeschakeld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1