Ben een nieuwe pc aan het bouwen en had de bedoeling er een Aerogate II in te zetten. Nu was ik zo slim? om die Aerogate nog ff te proberen in een ouwe pc. Heb 'm alleen aangesloten op een stroomkabeltje, zonder er verder fans ofzo aan te hangen. Toen ik de pc aanzette piepte de aerogate 1 keertje en toen ging de pc uit. En uit bleef ie. Bleek de voeding de geest gegeven te hebben. Nu zijn er wat mij betreft 2 mogelijkheden:
1: de aerogate is niet goed en maakt sluiting en heeft de voeding opgeblazen
2: de voeding kon het allemaal niet meer aan en heeft het spontaan opgegeven
De voeding is (was) een 3 jaar oude 200 watt Maxpower, de pc een athlon 800, Eagletec mobo, een viper 550 videokaart (geloof ik), 2 harde schijven, een cdrom, 128 mb sdram, een ouwe scsi kaart en een fd.
Iemand enig idee of het reeel is te veronderstellen dat het de voeding gewoon te veel geworden is (er zat dus helemaal geen enkele fan aan de aerogate gekoppeld)? En of het dus zinvol is er nog een voeding aan te wagen? Zoveel hing er toch ook niet aan. Aan de andere kant geloof ik niet dat die Maxpowers nou van die topvoedingen zijn. Of is het verstandiger de aerogate maar te rma'en?
1: de aerogate is niet goed en maakt sluiting en heeft de voeding opgeblazen
2: de voeding kon het allemaal niet meer aan en heeft het spontaan opgegeven
De voeding is (was) een 3 jaar oude 200 watt Maxpower, de pc een athlon 800, Eagletec mobo, een viper 550 videokaart (geloof ik), 2 harde schijven, een cdrom, 128 mb sdram, een ouwe scsi kaart en een fd.
Iemand enig idee of het reeel is te veronderstellen dat het de voeding gewoon te veel geworden is (er zat dus helemaal geen enkele fan aan de aerogate gekoppeld)? En of het dus zinvol is er nog een voeding aan te wagen? Zoveel hing er toch ook niet aan. Aan de andere kant geloof ik niet dat die Maxpowers nou van die topvoedingen zijn. Of is het verstandiger de aerogate maar te rma'en?