Ik heb net even gegoogled en hier met de search gezocht naar een uptime tooltje voor windows 2003, ik heb echter niets gevonden naar mijn gading. Microsoft heeft een mooi tooltje uptime.exe maar die werkt bij mij niet lekker, de uptime van mijn win2k3 bak is volgens dat ding :
0 days,119308 hours, 71582734 minutes en -33 seconds
op de site van microsoft staat dat het tooltje ondersteunt wordt door win2k er staat niet expliciet bij dat het werkt onder 2003. System idle tijd en netwerk tijd vind ik niet zo'n nette oplossingen maar heb ik wel notie van gemaakt.
Is er een microsoft tooltje wat de uptime van mijn win2k3 bak wel goed weergeeft of moet ik opzoek naar een tooltje van andere firma?
0 days,119308 hours, 71582734 minutes en -33 seconds
op de site van microsoft staat dat het tooltje ondersteunt wordt door win2k er staat niet expliciet bij dat het werkt onder 2003. System idle tijd en netwerk tijd vind ik niet zo'n nette oplossingen maar heb ik wel notie van gemaakt.
Is er een microsoft tooltje wat de uptime van mijn win2k3 bak wel goed weergeeft of moet ik opzoek naar een tooltje van andere firma?
Are you following me, Are you following me?