Ik ben op zoek naar goede en gratis newsgroups aangezien de news-server van mijn provider erg gaar is. Heeft iemand adressen van goede gratis servers waar geen login etc.. voor nodig is?
Voor gewoon tekst is er wel veel hier van te vinden ja. Bijvoorbeeld Google Groups. Zoek je echter newsservers die gratis binaries aanbieden wens ik je veel sterkte.
Natuurlijk is er Google groups voor het echte usenet (itt het "misbruik" waar ook ik wel eens gebruik van maak door het ook voor hele DVD's / ISO's / rips / kiddy pr0n te gebruiken).
Maar waar denk je tegenwoordig goed en gratis gigantisch veel bandbreedte en schijfruimte te kunnen krijgen
Als er een is, zitten er binnen notime duizenden mensen vandaan te leechen en wordt het opgeheven
Betaal gewoon een tientje of wat voor een payserver en je hebt een goede usenet server voor je warez discussiegroepen
Anyhow, dit is geen vraag voor in Software Algemeen (heel misschien IT maar daar staat al een stukje over in de FAQ aldaar) en is verder al te vaak langs gekomen om te verplaatsten, ergo een slotje
Als er wel een serieus antwoord op te geven is hoor ik het graag, doe ik het wel weer open
Maar waar denk je tegenwoordig goed en gratis gigantisch veel bandbreedte en schijfruimte te kunnen krijgen
Als er een is, zitten er binnen notime duizenden mensen vandaan te leechen en wordt het opgeheven
Betaal gewoon een tientje of wat voor een payserver en je hebt een goede usenet server voor je warez discussiegroepen
Anyhow, dit is geen vraag voor in Software Algemeen (heel misschien IT maar daar staat al een stukje over in de FAQ aldaar) en is verder al te vaak langs gekomen om te verplaatsten, ergo een slotje
Als er wel een serieus antwoord op te geven is hoor ik het graag, doe ik het wel weer open
edit:
05-12 22:57> Compubiter: download jij kiddy pr0n?
Hmmmm. Het was dus niet de bedoeling dat het las alsof ik dat deed
Ik download ook geen DVD's trouwens
05-12 22:57> Compubiter: download jij kiddy pr0n?
Hmmmm. Het was dus niet de bedoeling dat het las alsof ik dat deed
Ik download ook geen DVD's trouwens
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2003 22:59 . Reden: Dussss :+ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()