verwijderde items

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• willemdekam
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11-2025
ik heb een vraag
waarscijnlijk een beetje erg basic in jullie ogen maar mijn zusje heeft een aantal belangrijke mappen verwijderd en mijn broer heeft de prullenbak geleegd.
is er een mogelijkheid om die bestanden terug te krijgen of zijn ze kompleet verloren.
wij draaien windows 98.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ja, dat is mogelijk. Kijk maareens in de OM FAQ onder het kopje Hoe krijg ik verloren gaande data terug? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

willemdekam,

Zoals je al kan lezen in het antwoord bij XanderH - kan je dit terug vinden in de Frequently Asked Questions lijst.

Verder zou ik je willen vragen de Registratievoorwaarden en faq nog eens rustig, en goed door te lezen, en te proberen voortaan hier iets mee te doen - denk voornamelijkl aan een stukje eigen initiatief. Wat heb je zelf al geprobeerd, en wat heb je gevonden toen je zocht.

Neem dat altijd even mee in het topic wat je start - dat is belangrijk zodat wij geen oplossingen aandragen die jij al weet, en je laat er ook nog eens mee zien dat je wel degelijk zelf moeite gedaan hebt - iets wat absoluut een vereiste is voordat je een topic opent op GoT.

Probeer verder ook een beetje op je topic titel te letten - uit de manier waarop je nu je titel gebruikt, zal nauwelijks iemadn er op klikken omdat het niet echt je probleem goed omschrijft. Verder voldoet hij niet echt goed aan de policy zoals deze bovenaan het forum te lezen valt.

Al met al gaat dit topic dus ook op slot - lees bovenstaande informatie even goed door, kijk ook even rond op het forum, lees eens rustig wat en kijk hoe andere mensen topics openen die wel goed gaan. Probeer daar iets van op te steken - dat maakt het voor jezelf een stuk leuker op GoT :)

Dit topic is gesloten.