Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke case?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeele oude pc al gemod in een koffertje.....heel slordig gedaan.....

Nu heb ik nieuwe componenten gekocht, waar ik toch wel een betere case voor wil maken....alleen geen id wat...

Iemand een id?

Verwijderd

Lian Li pc70!!!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:38
Antec sonata nieuws: Antec Sonata-kast review

Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/Sonata_3.4view_final.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/Sonata_opencase.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/images/400/backside/sonata.jpg

Features:
3.0 GHz Compatible
TruePower 380Watt ATX12V power supply with single fan design for enhanced quietness
Front mounted USB & IEEE 1394 (FireWire®, i.Link®) ports
Washable Air Filter
Front Audio ports
9 Drive Bays:
- 3 x 5.25" external drive bays
- 2 x 3.5" external drive bays
- 4 x 3.5" internal drive bays in individual trays with rubber grommets to absorb hard drive vibrations
Cooling: Up to 2 120mm Fans
- 1 rear (standard) 25mm thick
- 1 front (optional) 25mm thick
Motherboards up to Standard ATX
Made with 0.8mm SECC Steel

[ Voor 89% gewijzigd door mhr-zip op 05-12-2003 22:27 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

hij wil een case maken, geen kant en klare kopen tenminste als ik z'n verhaal goed begrijp ;)

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Wil je zelf een case maken of er eentje kopen (en evt. dan modden) zoals de vorige twee posters het opgevat hebben? Ik denk als je eens zoekt op wat case-mod sites, dan kom je wel wat leuke ideeën tegen. Het wordt steeds moeilijker natuurlijk om iets origineels te maken, maar juist die originele dingen moet je eigenlijk zelf bedenken vind ik. Ik heb hier al best wat leuke dingen voorbij zien komen, plantenbak, koffer, zandloper, traanplaat, in een oude CD-speler. Misschien in een magnetron, stofzuiger, prullenbak, bureau of aquarium (met iets niet-geleidends erin). Ik zeg maar wat.

Verwijderd

Topicstarter
das heel leuk idd, maar ik wil er dus 1 <b>maken</b>.
Hij werkt nu prima (ik typ er nu dit bericht op), maar ligt los, open en bloot te draaien onder mijn buro......das toch niet helemaal de bedoeling :D
Ik zat zelf te denken aan een saaie rechthoek van mdf.......
Het is nu de bedoeling dat iemand met een geweldig idee komt, waar ik zelf verder mee kan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:34:
das heel leuk idd, maar ik wil er dus 1 <b>maken</b>.
Hij werkt nu prima (ik typ er nu dit bericht op), maar ligt los, open en bloot te draaien onder mijn buro......das toch niet helemaal de bedoeling :D
Ik zat zelf te denken aan een saaie rechthoek van mdf.......
Het is nu de bedoeling dat iemand met een geweldig idee komt, waar ik zelf verder mee kan.
In een stofzuiger bouwen! ;) Zo'n grote ronde MIELE van een bedrijfs pand ofzo. ;)

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, dies wel goed ja.....maar erg praktisch?
misschien zeur ik, maar hij moet wel wat klein zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:38:
hahaha, dies wel goed ja.....maar erg praktisch?
misschien zeur ik, maar hij moet wel wat klein zijn.
Een stereotoren, dan zet je het mobo rechtop, en dan is dat groot genoeg! :9

Verwijderd

Topicstarter
ik ga es kijken of ik ergens een oude cd-speler kan vinden......zit al lcd in ;)
anders misschien me oude gitaarversterker

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:40:
ik ga es kijken of ik ergens een oude cd-speler kan vinden......zit al lcd in ;)
anders misschien me oude gitaarversterker
Ik weet anders maybe wel een hele originele...een BIER krat! ;) *maybe ga ik zelf wel me p1 200mhz erin bouwen.

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 12:26
Bij betere onderdelen daar hoort een degelijke kast bij en geen gare zelfbouw case. Neem een alu case van Lian Li die zijn erg goed. En anders bouw je pc in een Amstel 5 liter fustje.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:41:
[...]

Ik weet anders maybe wel een hele originele...een BIER krat! ;) *maybe ga ik zelf wel me p1 200mhz erin bouwen.
Wauw ja, waar er al tientallen van bestaan ;) j/k

Wat dacht je van een oud beeldscherm? En wat eigen creativiteit... :z

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook aan zitten denken......staan er 2 beeldschermen, waarvan nix doet....
die biervust is ook wel grappig.....maar moet je wel goed aarden?

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 19:30

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

onderin je favo luie stoel :)
(onder het motto: als je er bovenop zit, daar hoor 'm 't minst ;)
wel goed beschermen tegen stof als 't zo'n pluisstoel is.

Ik heb ook nog wel een oude IBM elektronische typemachine liggen of een bakbeest van een oude V2000 videorecorder:
Afbeeldingslocatie: http://zielknijper.student.utwente.nl/h.a.e.borger/foto/svr2023.jpg
Mocht je daar wat in zien, neem dan ff contact op :)
Echte Philips VR2023! Binnenwerk heb ik er weer in gehangen (maar niet meer aan de praat gekregen |:( :X )
Ik wilde er zelf aan beginnen maar eigenlijk geen tijd en ruimte voor, dus staat weer in de berging (naast z'n nog volledig werkende broertje VR2024).
Ter illustratie: de bak staat op de foto (klik voor groot) op een normaal 1 persoonsbed... ik denk dat ie iets groter is dan twee full size ATX moederborden en ongeveer even hoog als een normale PCI kaart.
Zitten een stuk of 8 7-segments displays bij en natuurlijk heel veel knopjes :)
De rechterklep gaat naar boven toe open.

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:35

Jack

MHz Matters

als je searcht op Custum case dan staan daar al 811 resultaten... daar zal ongetwijfeld wat leuks tussen staan...

Zoek je nog op wat anders... dan vind je vast nog wel meer

[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
thx voor zover........ik ga ff maten opnemen...tekeningen maken enzo en internet afstruinen naar goedkope 2e hands rotzooi.....:)

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 21:59
Jack schreef op 05 december 2003 @ 22:51:
als je searcht op Custum case dan staan daar al 811 resultaten... daar zal ongetwijfeld wat leuks tussen staan...

Zoek je nog op wat anders... dan vind je vast nog wel meer
en als je zoekt op Custom case vind je er nog veeeeeeeeel meer ;)

Verwijderd

CME als idëenbus gebruiken in de search is heel handig zoals je hieronder ziet:
- CiP @ CME
- Case mod @ CME
- idee @ CME

Net als de hoofd modtopics:
- Het 'Post hier je kleine mods' Topic
- [rml][ CM] Je favoriete casemods[/rml]
- [rml][ CM] De officiele ideenbus[/rml]

Even schudden uit m'n mouw. Een PC:
- inbouwen in je monitor/tv
- inbouwen in een koelkast
- aan de muur als werkend kunstobject

Kortom, CME zit vol met bruisende idëen. Of jij het wat vind moet je zelf beoordelen, dat maakt het casemodden juist zo'n uitdaging: het is juist de kunst om met wat nieuws te komen en totaal naar jouw smaak te maken. Met dat laatste kunnen wij je echt niet helpen.
Zie Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) voor wat wij verwachten in CME.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 06:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.