[Prince of Persia: Sands of Time] Vecht probleem/vraag

Pagina: 1
Acties:

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 19:32

qless

...vraag maar...

Topicstarter
Hoe krijg ik in de grote kamer met dat bed in het midden al die steeds terugkomende zombies en vrouwen verslagen? Je moet er overheen kunnen rollen en via de muur maar hoe moet dat op de PC?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

tegen je tegenstander of de muur op de "jump" knop drukken in de richting van de muur of tegenstander.. dan springt ie er overheen

wil je ze helemaal uitschakelen, gebruik dan je Dagger om ze op te zuigen als zand, en ze zijn uitgeschakeld.

je kan ze ook eerst steken met je dagger, dan bevriezen ze, maar moet je ze wel op tijd (voordat ze weer "gewoon" worden doodslaan.

oh, het is normaal dat er steeds meer verschijnen, dat houd vanzelf op als je ze blijft Daggen.

hoop hiermee een voldoende antwoord gegeven te hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 03:13 ]

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 23:15
Ook probleempje hier:
Als ik in de grote balzaal of whatever ben en ik ontmoet paps weer eens dan staat er helemaal achterin een waterbassin.
Maar als ik eenmaal m'n wapens heb getrokken kan ik niet meer bijvullen??
Krijg ook met geen manier m'n wapens weg zodat ik wel kan bijtanken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Doormiddel van de 'cancel' knop (waarmee je je ook kan laten vallen als je ergens aan hangt) zou je je wapen weg moeten kunnen stoppen. En anders kan je altijd nog proberen of het lukt met de combinatie van springen + second attack tegelijk, dat wil bij mij ook nog wel eens leiden tot het wegstoppen van m'n wapen :)

The devil is in the details.