Ik heb een aantal dagen terug een Sitecom S4 v1 nieuw van iemand overgenomen. Na het plaatsen en configureren van de router werkt alles naar behoren. Maar als ik een tijdje op internet ben kap de router er helemaal mee met internet doorgeven. Ik kan wel bij de configuratie van de router komen en daar zeg hij dat alles naar behoren werkt. Maar het wil ook eens voorkomen dat hij helemaal niet meer werkt. Alleen een reset op de router zelf is de oplossing van het probleem, maar dit vindt ik zo raar en ik word er ook gek van. Ik heb DHCP uitgezet, dus ik werk met vaste ip-adressen. Het internet wordt verzorgt door een COM21 modem van casema/wanadoo. En in het netwerk staan twee computers waarvan één bijna nooit aanstaat. Hoe kan ik dit oplossen???
Wordt ie niet een beetje te warm? Da's een probleem dat je meer hoort bij de V1 van de DC-202.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad! Als maar reseten echt een dramatische ervaring. Ik was zelf toen bijna geneigd om hem terug te brengen. Mijn oplossing was de laatste firmware te flashen. De eerste ker lukte dit blijkbaar niet goed, want na 2 uur vloog hij er toen uit en toen weer zoals normaal. Toen ik daarna het nog een keer deed ging het wel goed en nu draait hij alweer minstens 1/2jaar continu goed!
Kijk eens op www.sitecom.com voor een nieuwe driver.
Ze worden wel warm ja, maar dat is geen probleem, bij mij althans
Kijk eens op www.sitecom.com voor een nieuwe driver.
Ze worden wel warm ja, maar dat is geen probleem, bij mij althans
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 21:45 ]
Verwijderd
Hallo allemaal.
Meest recente firmwares voor:
DC-202 (V1): 1633
DC-202 (V2): 1022
Download op: http://www.sitecom.nl
Groetjes,
Lenco
Meest recente firmwares voor:
DC-202 (V1): 1633
DC-202 (V2): 1022
Download op: http://www.sitecom.nl
Groetjes,
Lenco
Verwijderd
Mijn firmware is: Firmware Version: Version 1.6 Release 30 ; dus de 1630, zelf heb ik geen problemen met beveiligde pagina's te openen, maar sommige hebben dat wel gehad, en daardoor is er nu de 1630b uit gekomen.
Ik zou deze firmware eens proberen
BTW: mijn router wordt ook bloed heet, maar nog geen problemen mee gehad.
Ik zou deze firmware eens proberen
BTW: mijn router wordt ook bloed heet, maar nog geen problemen mee gehad.
Pagina: 1