Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] afsluiten van /me tag doet iets raars.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 08:36

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
Ik had net in een post een klein raar bugje, ik had nl. een me tag midden in een zin en die sloot ik af met / me maar aan het eind van die zin kwam na posten [/ ME] te staan na die zin.

Voorbeeld, ik post onderstaande:

code:
1
Het werkt dus /me is blij[/me] en schreeuwt het van het dak.

en krijg dit:

Het werkt dus * sjaak is blij en schreeuwt het van het dak.[/ME]

Ik kan het wel wegeditten. (is het trouwens zo dat je nu even de tijd hebt om te kunnen editten zonder melding? Want die verscheen niet nadat ik binnen een minuut mijn post editte..)

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:47

Zym0tiC

^_^

micha schreef op 05 december 2003 @ 20:37:

[..]

Ik kan het wel wegeditten. (is het trouwens zo dat je nu even de tijd hebt om te kunnen editten zonder melding? Want die verscheen niet nadat ik binnen een minuut mijn post editte..)
jip als het binnen volgens mij 30 seconde is en een edit van een paar procent dan verschijnt er geen melding. Denk dat er nog wel iemand anders de exacte getallen heeft

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik denk geen bug, maar weet niet 100% zeker hoe het werkt. Ik DENK dus het volgende ;) :

code:
1
Het werkt dus /me is blij[/me] en schreeuwt het van het dak.

Dit werkt niet, want de [plain]/me[/] tag kent geen afsluit tag. Hij sluit de tag op het einde van de zin af en zet de [plain]/me[/] tag om naar [me=5360].

Kortom, je kan het volgende doen:

code:
1
Het werkt dus [me=5360] is blij[/me] en schreeuwt het van het dak.

Dat werkt wel :). De [plain]/me[/] tag is voor een hele zin.

Ik denk dus geen bug, maar wie weet komt straks een parse devver die mijn post meteen naar het rijk der fabeltjes verwijst :P

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 08:36

sjaak

un giorno credi

Topicstarter
We Are Borg schreef op 06 december 2003 @ 12:51:
Ik denk dus geen bug, maar wie weet komt straks een parse devver die mijn post meteen naar het rijk der fabeltjes verwijst :P
Naja, laat ik het dan zo zeggen, het kan netter. ;) Want ik ken dus meerdere fora waar het zo wel werkt.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
/me Ik denk...
geeft:
* Voutloos Ik denk...

Dus /me is imo puur bedoeld als shortcut voor een hele zin, zodat je je niet druk hoeft te maken om de sluit tag.
En verder staat /me niet eens in de FAQ, dus je kan je ook gewoon het gebruik van [ME]...[/ME] aanleren.

[ Voor 10% gewijzigd door Voutloos op 08-12-2003 20:51 ]

{signature}

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Zie Voutloos... die heeft het mooi uitgelegd :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.