[T-Mobile] Porteren gaat slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik heb mijn vodafone contract opgezegd ivm de tariefswijziging. Meteen nadat ik van Vodafone "per portatie" weg mocht heb ik een T-Mobile prepaid pakket aangeschaft en een verzoek tot nummerportering naar T-Mobile opgestuurd.

Bij dit verzoek heb ik een duidelijke begeleidende brief geschreven dat ik (itt op het formulier moest worden ingevuld) niet met een opzegtermijn te maken heb omdat het om een tariefswijzging gaat.

Dit alles heb ik zondag 30 november op de brievenbus gedaan. Tot op de dag van vandaag (vrijdag 5 december) kunnen ze niets in het systeem vinden en zeggen ze "dat ik vanzelf bericht krijg" zodra ze meer weten.

Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. De klantenservice van t-mobile is onbekwaam en ze spreken elkaar allemaal tegen. :(

Wat moet ik doen? En gelden die 10 dagen die zo'n portering duren mag vanaf het moment dat zij het verzoek in bezit hebben? Of vanaf het moment dat deze in het systeem is opgenomen?

Ik kwam er net iets te laat achter dat T-Mobile al maanden in de top 3 slechte service van programma Kassa! staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20
Wat dat betreft een simpele tip : Stuur dit soort verzoeken altijd aangetekend met ontvangst bevestiging. Dat wil zeggen dat jij een briefje thuis krijgt waar op de handtekening van de ontvanger staat en de datum waarop de brief is overhandigd. Zo heb je voor een paar euro een keiharde stok om te slaan.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Wát een bedrijf... :(

30 november: verzoek opgestuurd

1 december gebeld: "we weten nog van nix"

3 december gebeld: "we weten nog van nix"

5 december gebeld: "we weten nog van nix"

8 december word ik gebeld: "Het verzoek is 3 december bij ons binnen gekomen, dus de 17e december (binnen 10 werkdagen) wordt u geporteerd"

11 december (vandaag) voor de zekerheid nog maar eens geinformeerd bij T-mobile: "we weten van nix, er is wel iets binnengekomen, maar voor zover ik kan zien is er geen porteringsdatum bekend" What de fuck. :? Ik Vodafone bellen: "Er is geen porteringsverzoek ingediend op uw nummer."

AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH, wát een doffe ellende. Misschien had ik met een aangetekende brief sterker gestaan ja, maar goed, het is al gebeurd.

Straks stap ik op de fiets, richting Orange shop. Mogen zij het ook eens proberen...