Ik hoop dat ik deze discussie hier mag voeren, en anders hoor ik het wel
.
De laatste tijd worden er ten eerste veel minder snel slotjes gegeven, dat vind ik heel goed! Maar af en toe zijn er echt topics waarvan ik denk: hoort dit wel op GoT.
Het gaat dan om topics over vragen wat meer basiskennis is. Volgens mij zijn dat meer "Computeridee" vragen.
Natuurlijk kun je niet altijd dit soort topics voorkomen, maar zijn het topics waar we hier echt op zitten te wachten? Want wat mij wel opvalt is dat het altijd nieuwe gebruikers zijn die dit soort topics openen.
Toevallig twee voorbeelden vandaag:
[rml][ XP] directory sharen met paswoord*[/rml]
en
2 of drie keer Winxp!!!!
Vooral in dat laatste topic is dit wel een leuke:
Misschien dat dit soort gebruikers een mailtje krijgt met dat dit soort vragen op GoT niet worden gewaardeerd, maar dat is natuurlijk niet echt zichtbaar voor mij.
Dus de vraag van dit topic is: zijn dit soort topics wel wenselijk?
De laatste tijd worden er ten eerste veel minder snel slotjes gegeven, dat vind ik heel goed! Maar af en toe zijn er echt topics waarvan ik denk: hoort dit wel op GoT.
Het gaat dan om topics over vragen wat meer basiskennis is. Volgens mij zijn dat meer "Computeridee" vragen.
Natuurlijk kun je niet altijd dit soort topics voorkomen, maar zijn het topics waar we hier echt op zitten te wachten? Want wat mij wel opvalt is dat het altijd nieuwe gebruikers zijn die dit soort topics openen.
Toevallig twee voorbeelden vandaag:
[rml][ XP] directory sharen met paswoord*[/rml]
en
2 of drie keer Winxp!!!!
Vooral in dat laatste topic is dit wel een leuke:
En dan de reactie van de TS:XP opstartdiskette?
Zou gewoon even met de XP cd booten en dan alle partities wegflikkeren, en een nieuwe aanmaken.
Ja sorry, maar volgens mij hoor je hier dan gewoon niet thuis. Natuurlijk weet niet iedereen alles over alle dingen van computers, maar dit zijn toch wel simpele dingen die 98% van de gebruikers hier weet.en kan je mij dat in duidelijk stappen uitleggen???
Misschien dat dit soort gebruikers een mailtje krijgt met dat dit soort vragen op GoT niet worden gewaardeerd, maar dat is natuurlijk niet echt zichtbaar voor mij.
Dus de vraag van dit topic is: zijn dit soort topics wel wenselijk?