Hoi,
Vandaag heb ik me moederboard vervangen door een neiwue type
ik had de 8k3a+ ddr333
Processor amd 2000+
daar had ik aan hangen 2 maxtor hd , 1 cdrw brander 1 dvd speler , 1 dvd +- brander, 5.1 pci sound, 265mb intern geheugen, 1 netwerk kaart, 1 tv kaart , en een geforce kaart.
Ik wou daar bij daar 512 mb extra plaatsen, dat heb ik gedaan, maar op een of ander manier heb ik iets fout gedaan waardoor het niet meer werkte.
Hb een new moederboard besteld 8k5a+ daar heb ik de koler en cpu op over gezet en tevens ook de vga kaart en het intern geheugen, naar mijn idee zat alles op de goeie plaats.
Pc van stroom voorzien, en aangezet, maar wTf nog steeds geen beeld, het monitor ledje blfijt oranje knipperen
Heb diverse tips gehad om het toch te laten werken
1 agp er uit en een pci kaart er in, mocht niet lukken
2 gheugen wisselen , mocht niet baten
3 ?
Wie weet voor mij de oplossing
Ik wordt helemaal ziek van dit
en baal als een giga stekker.
Vandaag heb ik me moederboard vervangen door een neiwue type
ik had de 8k3a+ ddr333
Processor amd 2000+
daar had ik aan hangen 2 maxtor hd , 1 cdrw brander 1 dvd speler , 1 dvd +- brander, 5.1 pci sound, 265mb intern geheugen, 1 netwerk kaart, 1 tv kaart , en een geforce kaart.
Ik wou daar bij daar 512 mb extra plaatsen, dat heb ik gedaan, maar op een of ander manier heb ik iets fout gedaan waardoor het niet meer werkte.
Hb een new moederboard besteld 8k5a+ daar heb ik de koler en cpu op over gezet en tevens ook de vga kaart en het intern geheugen, naar mijn idee zat alles op de goeie plaats.
Pc van stroom voorzien, en aangezet, maar wTf nog steeds geen beeld, het monitor ledje blfijt oranje knipperen
Heb diverse tips gehad om het toch te laten werken
1 agp er uit en een pci kaart er in, mocht niet lukken
2 gheugen wisselen , mocht niet baten
3 ?
Wie weet voor mij de oplossing
Ik wordt helemaal ziek van dit
en baal als een giga stekker.