Toon posts:

Kan ik buffers importen terwijl de koe doorgraast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie subject. Ik wil een buff out van een notebook importen bij de buff out van me PC, maar zonder de koe op me PC te stoppen, en ook graag zonder dat dat de buffers verneukt.

Kan dat of toch maar de koe FF sluiten, importen en weer opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die het weet?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Probeer het eens.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

De buff-out.rc5 van de ene pc naar de andere copieren. En dan toevoegen met het volgende commando: c:\koe\koe -import c:\buff-out.rc5 Als je de buff-out naar de c-root hebt gekopieerd anders het volledige pad opgeven waar ie dan staat.

Dit kan zonder de koe te hoeven stoppen, ik heb het al tig keer gedaan.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Klopt dat kan gewoon.
Ik heb een client waar ong. 10 computers op staan en kan daar ook gewoon buffers importeren tijdens het draaien.
Als een v/d computers blokjes nodig heeft tijdens het importeren verschijnt in de dosbox iets van een melding als can't import, buffer locked for 10 seconds
En dan gaat ie weer gewoon verder

Dit zal ook wel gelden voor buff-outs

Verwijderd

HlpDsk, geen enkel probleem!
Ik doe hier thuis al tijden hetzelfde zonder anomalies. Hou er wel rekening mee dat de nieuwe buffs niet (meteen) te zien zijn in de logboeken.
(en meestal ben ik zo nieuwsgierig hoe groot mun buff-out is, dat ik em toch maar effe restart! :9)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ik doe het via het run menu.
Eerst hernoem ik even de buff-in.rc5 naar bv buff-in1.rc5. Daarna kopieer ik hem naar de dir waar dnetc.exe in staat..

Nu via run menu ff dnetc vinden en dan:

"C:\distributed.net\dnetc.exe" -import buff-out1.rc5

Een tweede instantie van de client wordt gestart en die importeerd de file nu..

succes.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Pagina: 1