Hoi. heb max payne gekocht en nu doet ie het wel gewoon goed maar als je met maxpayne(het popje) wil lopen gaat dit te langzaam nu heb ik een oude video kaart tnt2 maar dit zou toch net moeten kunnen. heb ook de nieuwste detenator.
Aaargh!
Die TNT2 kaart is duidelijk gewoon te langzaam dus.... zelfs met alle eye-candy uit en op 800x600!
Ik raadt je aan een nieuwe kaart te kopen, maar vertel mij, wat is de rest van je pc eigenlijk?
Specs, je weet wel.. processor..moederbord..geheugen.. Want zelfs een topkaart van nu op een 440BX moederbord zal weinig voor je kunnen doen!
Die TNT2 kaart is duidelijk gewoon te langzaam dus.... zelfs met alle eye-candy uit en op 800x600!
Ik raadt je aan een nieuwe kaart te kopen, maar vertel mij, wat is de rest van je pc eigenlijk?
Specs, je weet wel.. processor..moederbord..geheugen.. Want zelfs een topkaart van nu op een 440BX moederbord zal weinig voor je kunnen doen!
[ Voor 26% gewijzigd door swampy op 05-12-2003 17:51 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Minimum syteemeisen:
Ik geloof dat het spel Pixel shaders versie zoveel en Vertex Shaders versie nogwat nodig heeft en geloof me, een TNT2 kaart heeft dat niet. De kaart is echt te oud.32 MB Direct X 9 compatible AGP graphics card with hardware Transform & lighting.
Je systeem klinkt aardig, niet top maar aardig, je kaart upgraden zou een stuk helpen.
Wat is je budget voor een nieuwe kaarten .. want vind je belangrijk in je nieuwe videokaart :-), wat voor spellen doe je zoal meer...
Wat is je budget voor een nieuwe kaarten .. want vind je belangrijk in je nieuwe videokaart :-), wat voor spellen doe je zoal meer...
There is no place like ::1
dan ga ik meteen een nieuwe uitzoeken thx.
wou allen weten of ik het gewoon kon speel terwijl het uiterlijk nie zo mooi hoefde te zijn
wou allen weten of ik het gewoon kon speel terwijl het uiterlijk nie zo mooi hoefde te zijn
Verwijderd
Succes met zoeken. Volgende keer graag je vraag in Spielerij - Problemen & Vragen zetten en genoeg informatie geven (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!)
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 17:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()