Toon posts:

rare melding op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

als ik aan het internetten ben kom ik amper problemen tegen. soms een probleempje wat zo opgelost is.

maar als ik op tweakers.net wil komen laadt ie eerst de hele pagina waarna mijn IE 6.0 de melding geeft dat deze de pagina http://www.tweakers.net niet kan openen en dat de bewerking word afgesloten.

verder draai ik WinXp PRO (NL)
IE 6.0
ik heb alles geupdate en daar ook geen problemen mee gehad.

ik heb een chello verbinding. maak gebruik van een proxy. en voor de rest zou ik niet weten wat relevante info is.

;(

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Misschien dat je zonder proxy kunt werken? Staat er geen popup-killer aan? Heb je de site niet op de een of andere manier uitgesloten?

Uiteraard :) opent hij hier wel normaal.

ARME AOW’er

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ping www.tweakers.net zal dus wel werken, anders had je ook niet op GoT kunnen komen ;)

werkt het wel in andere browsers? bijvoorbeeld Mozilla, Firebird of Opera. Dan weet je iig of het aan je IE settings ligt of aan iets anders.

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 22:08
misschien eens ff je temp internet files weg gooien? en cookie's?

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

G33rt schreef op 05 december 2003 @ 17:24:
werkt het wel in andere browsers? bijvoorbeeld Mozilla, Firebird of Opera. Dan weet je iig of het aan je IE settings ligt of aan iets anders.
Sorry, maar de opsomming van de alternatieven schiet bij mij even in het verkeerde keelgat.

De TS heeft een probleem met IE.... moeten we nu in elk WOS-topic (waar dit volgens mij in thuishoort) nu gaan zeggen... 'werkt het onder Linux - Lindows wel'?

Ik vermoed dat het in de optie beveiliging zit. Als die verkeerd is aangepast kunnen er soms problemen onstaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Guardian Angel op 05-12-2003 17:33 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

G33rt schreef op 05 december 2003 @ 17:24:
ping www.tweakers.net zal dus wel werken, anders had je ook niet op GoT kunnen komen ;)

hij kan wel op de site komen, maar hij krijgt dan een fout melding

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
GuardianAngel schreef op 05 december 2003 @ 17:28:
[...]

Sorry, maar de opsomming van de alternatieven schiet bij mij even in het verkeerde keelgat.

De TS heeft een probleem met IE.... moeten we nu in elk WOS-topic (waar dit volgens mij in thuishoort) nu gaan zeggen... 'werkt het onder Linux - Lindows wel'?
zo is het dus niet bedoeld. ik wil geen anti-IE pro-alhetandere flamewar starten oid, ik zeg alleen: test het met een andere browser, puur om te kijken of er een setting in IE fout zit, zodat je die kan fixen en daarna de andere browser deinstalleren, en niet om IE in de prullenbak te smijten :)

bullshit!: staan de beveiligings niveau's toevallig op custom? zet ze dan eens op de normale levels door een paar keer op 'standaardniveau' te drukken, en probeer het dan nog eens.

[ Voor 13% gewijzigd door G33rt op 05-12-2003 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
okeej hij doet het weer..kheb alles veranderd naar standaard. maar kan me egt niet herinneren dat ik ooit is wat veranderd heb.. maargoed het werkt weer
tnx!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Mooi, dat is dus heel simpel opgelost mede dankzij de opmerkingen van G33rt et moi :)

offtopic:
G33rt, wat ik bedoelde blijkt dus nu te zijn gedaan. Even met 1 druk op de knop IE terugzetten naar de standaardwaarden. Dat kost stukken minder tijd dan een installatie van een browser van derden die je dan ook nog eens onder de knie moet zien te krijgen. Mijn opmerking had niets te doen met een flamewar maar meer met het naar de meest simpele oplossing zoeken. Sorry als je anders over mijn opmerking dacht, was i.i.g. niet zo bedoeld al kun je het ook anders opvatten. Excuus.

ARME AOW’er

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 05 december 2003 @ 17:28:
Het testen met een alternatieve browser kan heel zinvol zijn. Zo kun je relatief simpel kijken of het probleem in de applicatie zit, of in de TCP/IP stack of configuratie van het OS. Bovendien kan ik me voorstellen dat spyware / malware de werking van IE flink kan beinvloeden :X.
Het hoort niet in WOS thuis, de topicstarter heeft, zoals je al opmerkt, een probleem met IE. En, zoals in de WOS Policy te lezen is, horen IE (evenals OE, OL) problemen in dit forum. Staat prima dus.

Daarnaast is het redelijk zinloos om te vragen of iets werkt onder Linux, immers, daarmee kun je bepaalde bronnen waar het probleem niet mee uitsluiten. Oke, je weet dat het probleem in Windows zit, maar je schiet er niets mee op, want dit gegeven wist je al. Met een alternatieve browser kun je wel bepaalde bronnen uitsluiten.
GuardianAngel schreef op 05 december 2003 @ 22:14:
offtopic:
G33rt, wat ik bedoelde blijkt dus nu te zijn gedaan. Even met 1 druk op de knop IE terugzetten naar de standaardwaarden. Dat kost stukken minder tijd dan een installatie van een browser van derden die je dan ook nog eens onder de knie moet zien te krijgen.
MozillaFirebird is een kwestie van een compressed file uitpakken en .exe runnen. En dat allemaal om even een URL in te typen, ik snap niet wat daar zo lastig aan is.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
nee tuurlijk is dat niet lastig, maar ik wil gewoon met IE internette
en niet met mozilla oid.

het is me nu gelukt zou niet weten waar het aan kon liggen. dus dat doet er verder ook niet toe..

iig bedankt jongens!
Pagina: 1