Probleem:
Tijdens het spelen van games als Pro Evolution Soccer 3 en Prince of Persia, springt mijn beeldscherm plotseling op stand-by of blijft het beeld hangen (een echte vastloper, dus). In principe is dit dus hetzelfde probleem als sommige mensen bij CoD hadden (waar later een hotfix voor is uitgekomen). Dit probleem komt meestal na ongeveer 5 min voor.
Mogelijke oorzaak:
- Mn videokaart (ATI Radeon 9800 pro 128mb)
- Zondag geinstalleerde firewirekaart? (lijkt me niet)
Geprobeerd:
- Bios geflashed naar nieuwste drivers
- Drivers veranderd van 3.9 naar 3.7
- AGP op 4x gezet, ipv 8x
- Fast Writes uitgezet
- VPU Recovery proggrie van ATI gedisabled
- Hotfix voor CoD gedownd (mijn prob = zelfde prob als bij CoD, de fix fixde echter niets
)
- System Restore (bij alle restorepoints die ik probeerde lukte het niet om naar dat punt terug te gaan)
Mogelijke oplossing:
- Format (alsjeblieft niet...)
Specs:
PIV 2,8Ghz
ASUS P4P800
1024 MB Ram
Radeon 9800 pro 128mb
WinXP Pro
On-board geluidskaart
Heb GoT gesearched (en dus ook de bovenstaande mogelijke oplossingen daaruit voortvloeiend geprobeerd). Ik heb dit probleem ook in een CoD-thread gepost, maar (en dit gaat arrogant klinken
) ik vind eigenlijk dat dit probleem een 'breder publiek' verdient. 
Ik zou mogelijke oplossingen erg op prijs stellen!
Tijdens het spelen van games als Pro Evolution Soccer 3 en Prince of Persia, springt mijn beeldscherm plotseling op stand-by of blijft het beeld hangen (een echte vastloper, dus). In principe is dit dus hetzelfde probleem als sommige mensen bij CoD hadden (waar later een hotfix voor is uitgekomen). Dit probleem komt meestal na ongeveer 5 min voor.
Mogelijke oorzaak:
- Mn videokaart (ATI Radeon 9800 pro 128mb)
- Zondag geinstalleerde firewirekaart? (lijkt me niet)
Geprobeerd:
- Bios geflashed naar nieuwste drivers
- Drivers veranderd van 3.9 naar 3.7
- AGP op 4x gezet, ipv 8x
- Fast Writes uitgezet
- VPU Recovery proggrie van ATI gedisabled
- Hotfix voor CoD gedownd (mijn prob = zelfde prob als bij CoD, de fix fixde echter niets
- System Restore (bij alle restorepoints die ik probeerde lukte het niet om naar dat punt terug te gaan)
Mogelijke oplossing:
- Format (alsjeblieft niet...)
Specs:
PIV 2,8Ghz
ASUS P4P800
1024 MB Ram
Radeon 9800 pro 128mb
WinXP Pro
On-board geluidskaart
Heb GoT gesearched (en dus ook de bovenstaande mogelijke oplossingen daaruit voortvloeiend geprobeerd). Ik heb dit probleem ook in een CoD-thread gepost, maar (en dit gaat arrogant klinken
Ik zou mogelijke oplossingen erg op prijs stellen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 16:34 ]