[WC]Swifttech nippels-waar/alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020
Ik kan hier niet het gewenste over vinden in de search, pricewatch of google.

kheb dus 2 swifttech blokjes gekocht voor in me system, MCW-50 en de MCW-20.
Maar ik heb overgangsnippels nodig om ze op mijn slangen aan te kunnen sluiten.

Standaard zijn ze geschikt voor 1/2"Outside Diameter(OD)....dat moet bij mij de Inside Diamater(ID) zijn.

Maargoed, op de swifttech site staan een paar mooie ..precies degene die ik dan nodig heb.
MAAR, ik kan in nederland dus geen shops vinden. Met google heb ik een of andere installatie bedrijf gevonden die ze ergens noemt, die heb ik gemaild, nog geen antwoord.

Dus ik wou kijken of iemand hier toevallig een adres kende of iets kan vinden.

Alternatieven zijn ook welkom, overstappen op dunnere slangen niet.
Liefst wil ik niet 5 cm dunne slang om over te gaan in dikke slang met een verbindingsstukje.

...gamen blijft leuk...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08

Epsilon

Ik zou het eens bij www.oc-shop.nl proberen of anders bij www.tweakstore.net
Allebei retailers van swiftech producten. Ff een mailtje sturen met de vraag en dan kunnen ze je misschien wel helpen.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:19
Lijkt me logisch dat de shop, waar je deze gekocht heb, deze ook verkoopt ;)

• Selachii
Bij de winkels heb ik natuurlijk als eerste gechecked.
Het is echter zo dat als je 'hun' swifttech slangen gebruikt,je het probleem niet hebt,reden genoeg voor hun om die nippels juist niet in te kopen

In ieder geval.
De OD van de blokjes is 1/2", de ID van de slangen (Tygon) is 1/2"
Kortom, ik heb hier een roodkopere pijpje van 12mm, die past precies in het blokje, en precies in de slang. Die ga ik erin zetten, en vastzetten met een beetje kit (mocht dat niet voldoende zijn wordt het vloeibaar metaal >:) )

Ik zal pics posten als ik vooruitgang boek.

...gamen blijft leuk...

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik snap niet waarom je dan niet gewoon even die paar eurotjes uitgeeft aan "hun" Swiftech slangen.....ben je in ieder geval van succes verzekerd en houd je je garantie.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:19
Ik heb die verlopen zelf van de tweakstore dus ik zou echt niet gaan lopen kloten met RK pijpjes en je dure heatsink vernagelen.

• Selachii
m'n hele systeem zit al op bredere tygon slangen. Kheb geen zin om ALLE nippes (rad,pomp,blokje) te gaan vervangen (wat ook erg latig is in sommige gevallen).

peter je hebt gelijk. bij tweakstore hebben ze de 1/2" naar 1/2". Ik dacht eerst alleen dat ik de 3/8" naar 1/2" moest hebben.

...gamen blijft leuk...

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-01 22:08
Ik heb die 1/2" dingen ook , maar ze zijn eigenlijk net iets te lang om er echt goed stabiel in te zitten. Ik heb ze trouwens bij OC-SHOP gehaalt , gewoon ff mailen naar OC-SHOP of TWEAKSTORE, ze bestellen ze zo mee.. :)

• Selachii
aha, ik ga ze vastzetten met vloeibare pakking...just to be sure :)

...gamen blijft leuk...

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik heb ze toendertijd gewoon bij m'n blokkie van swiftech gehad.. Was trouwens bij de OC-Shop waar ik had aangegeven dat de rest van m'n systeem net als bij jou een andere maat had

Gewoon ff mailen en je krijgt ze zo denk ik...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1