Toon posts:

Nieuwe PC.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :) !
Dit GOT concept is mij nieuw, maar ziet er veelbelovend uit. Dit is tevens mijn eerste post, dus hoi iedereen.

On topic: Het is de bedoeling dat ik zeer binnenkort een PC in elkaar ga bouwen. Er komt uiteindelijk Gentoo Linux op te draaien. Wat ik van dit ding verwacht is dat het vlot en stabiel draait op dat systeem - dus compatible. Ik vroeg me af of iemand van jullie wat advies zou hebben voor wat do's & dont's en eventueel wat voor hardware ik erin zou kunnen pompen. Mijn budget ligt ongeveer rond de 800 euro, maar kan er eventueel wel wat boven gaan zitten.

Alvast bedankt voor de reacties,
prodx.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is dus niet de bedoeling dat wij een PC voor jou gaan samenstellen. Dat zou je in principe als Tweaker zijnde zelfstandig moeten kunnen doen :) Zie ook de FAQ van dit subforum onder het kopje "Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?" voor meer inkoppertjes ;)

Het GoT concept houdt dus ook in dat je éérst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt dus het raadplegen van de subforum-FAQ's. Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] ;)

[ Voor 39% gewijzigd door BalusC op 05-12-2003 16:22 ]

Dit topic is gesloten.