You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Devtrack zaken worden weldegelijk afgehandeld en meegenomen bij de bughunt-ronde. Het is alleen de vraag of het nodig is om de bug op te lossen of de feature-request te voldoen. Het is aan de devver om ervoor te zorgen dat deze zaken dan ook van status verwisselen als iets opgemerkt is door een devver.
het wordt wel afgehandelt maar klachten, opmerkingen ed. een jaar op new laten staan is niet netjes tegen over de reporter. Het is een kleine moeite om te zeggen er wordt wat mee gedaan of niet (is bij mij toen ook gedaan en krijg resolved status). Al tijden staan sommige reports op new en je ziet er niets mee gebeuren hoe denk je dat sommige daar over denken, als ze iets tegen komen ach laat maar gaan er wordt niets mee gedaan, waarom zou ik het dan raporteren.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik kan me herrineren dat Femme een jaar vrijwel de hele devtrack door heeft gewerkt.
Dit kost alleen veel tijd, aangezien je alles door moet lezen, reproduceren etc etc.
Daarbij moet je dan direct beoordelen of iets een feature is, een bug, ..., aangezien voor Tweakers.net een aantal dingen belangrijker zijn en miner belangrijk.
Ik denk dat één van de Devvers de Devtrack vanzelf wel weer een keertje doorwerkt.
Dit kost alleen veel tijd, aangezien je alles door moet lezen, reproduceren etc etc.
Daarbij moet je dan direct beoordelen of iets een feature is, een bug, ..., aangezien voor Tweakers.net een aantal dingen belangrijker zijn en miner belangrijk.
Ik denk dat één van de Devvers de Devtrack vanzelf wel weer een keertje doorwerkt.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik handel liever een groot aantal bugs of feature requests in één keer af dan dat ik telkens wordt afgeleid bij elke nieuw toegevoegde bug. Dat werkt efficiënter en voorkomt dat iedereen maar voor alles en nogwat een bug in Devtrack gaat openen. Devtrack heeft voor mij gewoon geen hoge prioriteit.