Toon posts:

AGP uit, video BIOS oud

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS A7V8X-X board. Nu heb ik met het tooltje AIDA 32 wat dingen bekeken zegt hij dat ik een videobios uit 2001 heb.

Even later krijg ik ook de melding dat AGP uitstaat. Heeft iemand suggesties?

http://www.rhonrad.info/videobios.JPG
http://www.rhonrad.info/agp.JPG

p.s., check steeds onderaan het scherm....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 12:26 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Heb je de laatste drivers voor je moederbord geinstalleerd?
Staat AGP wel aan in de BIOS?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

VIA chipset drivers wel geinstalled? Anders wil AGP idd niet echt aangaan... Staat nog wel een Via Hyperion 4.51 op de frontpage, of iig in de meuktrekker. Die mag je wel ff lenen.

Video BIOS zit op je grafische kaart, mag ik vragen wat voor grafische kaart je hebt, en in welke mate het je dwars zit? M'n ATI Radeon 9600Pro van paar maand terug heeft namelijk ook een Video BIOS uit 2001. Ken geen kwaad.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:30:
VIA chipset drivers wel geinstalled? Anders wil AGP idd niet echt aangaan... Staat nog wel een Via Hyperion 4.51 op de frontpage, of iig in de meuktrekker. Die mag je wel ff lenen.

Video BIOS zit op je grafische kaart, mag ik vragen wat voor grafische kaart je hebt, en in welke mate het je dwars zit? M'n ATI Radeon 9600Pro van paar maand terug heeft namelijk ook een Video BIOS uit 2001. Ken geen kwaad.
Ik heb een ASUS V7100 kaart met 64 mb geheugen....

Ik dacht dat het videobios in het moederboard zat, daarom zat het me dwars. Kan ik de grafische kaart ook updaten?

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 05 december 2003 @ 12:30:
Heb je de laatste drivers voor je moederbord geinstalleerd?
Staat AGP wel aan in de BIOS?
AGP staat aan en de oude VIA drivers zijn geinstalleerd...

ik zal even de nieuwe downloaden

Verwijderd

Hmja, de Video Bios kun je ook upgraden, maar dat gebeurt eigenlijk nooit (tenzij je van je Radeon 9500 een 9700 wil maken). Het heeft ook geen enkel voordeel, en ik zal ook niet weten waar je zo snel een nieuwe video BIOS voor de Asus V7100 vandaan moet halen. Een nieuwe bios zal geen nieuwe voordelen brengen, en die kaart doet het nu toch goed? If it aint broken, don't fix it.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:36:
Hmja, de Video Bios kun je ook upgraden, maar dat gebeurt eigenlijk nooit (tenzij je van je Radeon 9500 een 9700 wil maken). Het heeft ook geen enkel voordeel, en ik zal ook niet weten waar je zo snel een nieuwe video BIOS voor de Asus V7100 vandaan moet halen. Een nieuwe bios zal geen nieuwe voordelen brengen, en die kaart doet het nu toch goed? If it aint broken, don't fix it.
Okay dan laat ik dat maar ;)

Ik heb ff de nieuwe detonators en via drivers erop gezet en nu zegt hij wel AGP activated.

thnx voor je hulp
Pagina: 1