Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen loopt de accu van mijn PalmVx binnen een halve dag leeg. Zonder dat ik hem veel gebruik. Hiervoor had ik hier dus nooit last van.

Het apparaat is ongeveer 3 jaar oud, en het lijkt mij stug dat de accu zijn beste tijd al heeft gehad.

:?

Verwijderd

deed je hem soms elke avond aan de oplader?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:03:
das vaak funest ja.. .. maar hoe kwam het dan "opeens"? Is meestal geleidelijk iets..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:03:
Ja ik laadde hem wel regelmatig op. Als ik hem niet gebruikte zette ik hem ook gewoon in de cradle.

Verwijderd

Topicstarter
henkleerssen schreef op 05 december 2003 @ 12:07:
[...]

das vaak funest ja.. .. maar hoe kwam het dan "opeens"? Is meestal geleidelijk iets..
Ja dat snap ik dus ook niet... ik heb ook geen nieuwe appz erop gezet of zo. Echt van de ene op de andere dag gaf hij er de brui aan. 's Avonds opladen en 's middags de volgende dag deed ie het al niet meer.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

kan ook een los contactje zijn ... maar goed.. raar allemaal.. heb je een bepaalde hack draaien die de boel overklokt of zo? Of iets anders in de background draaien?

Anders .. ben ik bang dat je hier naar zou moeten gaan kijken.. http://www.pdatechcenter.nl/palm_reparaties.html

Verwijderd

Topicstarter
henkleerssen schreef op 05 december 2003 @ 12:32:
kan ook een los contactje zijn ... maar goed.. raar allemaal.. heb je een bepaalde hack draaien die de boel overklokt of zo? Of iets anders in de background draaien?

Anders .. ben ik bang dat je hier naar zou moeten gaan kijken.. http://www.pdatechcenter.nl/palm_reparaties.html
Eeh, nee die hacks staan er al een tijdje op dus daar kan het niet aan liggen...

Ik zal die link eens gaan checken... thanks

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ben ik er uit... ik heb vorige week het programma Plucker ge-updated (1.4->1.6). Nu heb ik dit er af gegooid en volgens mij gaat het nu weer een stuk beter met de accu. Misschien dat Plucker de serialpoort open laat staan, ik heb wel eens op een forum gelezen dat dat ook veel stroom kan kosten.

/me gaat Plucker 1.4 er weer op gooien... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 16:09 ]

Pagina: 1