Hallo allen, denken jullie natuurlijk RTFM of kijk eens op Google of in de faq, maaar, dat heb ik dus al gedaan. Wat is namelijk het probleem. Wegens netwerkje m'n alcatel speedhome getweaked, ging allemaal prima. Maar toen wilde ik gaan shoutcasten en dat lukte niet. Een aantal ontzettend goeie sites bezocht (ook van tweakers) en daar het hele portmap verhaal doorgelezen en handmatig (kende MIR's tooltje nog niet) ingevoerd. Alles prima. En het werkte! Wat is nu het probleem? Nou, zonder enige reden werkt het dus niet meer! Ik ben een week weg geweest en nu is poort 8000 niet meer bereikbaar. Nu had ik eens gelezen dat portmaps kunnen 'verdwijnen'. Dus ik even een telnetje opgestart en gezien dat die poorten er nog wel instaan, maar ze staan op instance, terwijl de rest op 1 staat. Dus ik de poorten maar geremoved en opnieuw aangemaakt. Maar nog steeds op instance en nog steeds niet werken. En nu weet ik het niet meer. De vraag is dus of de port op instance moet staan, geen flauw idee, dat kan ik nergens vinden. Heeft iemand nog een idee?
Verwijderd
Ik heb je titel maar wat verduidelijkt, misschien dat er zo een kenner van de ST langs komt fietsen