Toon posts:

SACD probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,
ik heb een sacd gekocht, en helaas kan hij niet afpelen in mijn dvd speler. Ik dacht, geen enkel probleem: ik rip de cd-laag in m'n cd-rom drive met windows media player. Geen foutmeldingen ofzo: alles ging perfect. Hij sloeg de 12 nummers op in wma formaat, 128 kbps, 16 bit, stereo, 44 kHz. Ik heb ze gekopierd naar m'n mp3-speler en hij speelt ze prima af. Daarna wilde ik heb op gewone audio cd zetten zodat ik hem ook op m'n DVD-speler kon afspelen. Maar dat lukt dus niet! Als ik heb met windows media player 9 probeer te branden stopt hij halverwege het eerste nummer en zegt dat ik het opnieuw moet proberen en hetzelfde geldt voor nero burning rom (3 cdtjes verknald :/ :'( )

kortom...

HELP!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hybride disc neem ik aan??
tja.. is een bekend 'probleem' dat ie niet in computers kan draaien..
qua beveiligng zit SACD wel goed :D

*knuffel* achh... arme jongen, vraag maar van de Sint 2 nieuwe cd'tjes :+

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de bestanden dus wel op m'n pc staan. Ik kan ze ook afspelen, maar ik krijg ze niet op audio cd.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Converteren naar een ander formaat ? Of in Wave opnieuw opnemen

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

uhm, je probeert een beveiligde CD te kopieren?
Alcohol 120% !! ( http://http://www.alcohol-software.com/ )

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
De mp3's of wma's omzetten naar wav files en dan gewoon branden.

'k neem ook aan dat je gewoon de cd laag hebt geripped. De sacd laag lukt niet :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks...het is gelukt :) :D :) :P :9 :*) eindelijks. Ik heb wma naar wav geconverteerd, (het hele album nam een halve Gig in beslag) en toen gebrand naar cd
....ik heb voor het origineel 30 eurie betaald, ik dacht al dat ik er nix aan zou hebben. Het heeft me wel in totaal 4 lege cd's gekocht, maargoed dan weet ik het voor de volgende keer. bedankt.

trouwens ff een klein vraagje: hoe kan ik de opnamekwaliteit veranderen van de windows geluidsrecorder. als ik de stereo aansluit op de line-in van de pc is de kwaliteit nogal bagger.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 16:28 ]

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Brand de CD laag gewoon 1:1. Het werkt met PlexTools voor m'n Plextor brandertje perfect bij Hybride's bij mij hier.
Pagina: 1