Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Vorige pagina en search

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
OS: Windows 2000 (SP2 zie ik net, daar moet wat aan gedaan worden, maar dat mag ik zelf niet doen))
Browser: MS IE 5.00

Probleem: Wanneer ik iets zoek mbv de search, vervolgens op dat topic klik en er dan achter kom dat dat topic toch net niet was wat ik wilde hebben, dan kan ik niet terug naar de zoekresultaten.

Als ik namelijk op de "Vorige" knop in IE klik dan blijf ik in hetzelfde topic, en als ik dan nog een keer op vorige klik dan kom ik wel terug bij de search, maar dan bij de blanco search, zonder criteria.

Voor mij maakt dit goed zoeken redelijk onmogelijk, terwijl het wel een essentieel onderdeel is van GoT lijkt me.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

chem

Reist de wereld rond

Volgens mij is je IE gewoon fucked... maw, tijd voor een middagje ad-aware, spybot s&d en andere shit...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Sherlock
Hmm, ik zit hier @ work, waar ik dat soort dingen toch niet zou hoeven en ook mag doen. Dat gaat dus helaas niet, dan maar eens contact opnemen met de sys. beheerder dan zeker?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

chem

Reist de wereld rond

Dat denk ik wel... of je kan het hier nog even in SA proberen, maar ik denk dat je vrijwel meteen adaware en andere updates naar je hoofd geslingerd krijgt :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MS IE 5.0 is dan ook wel zo oud (uit 1998/1999) dat wij die iig niet fatsoenlijk meer kunnen ondersteunen door dit soort grappen/bugs.

Wellicht is het handig om je aan te wennen de searchitems met een shift+klik te openen, ipv een gewone klik, dan krijg je een nieuw window.

• Sherlock
Ah kijk, dan doe ik dat wel. In de tussentijd zal ik de systeembeheerder zijn werk eens laten doen :X door het zootje bij te houden. IE6 is al zo lang uit dat de meeste bugs er nu toch wel uit zijn gehaald ;) En anders is 5.5 ook niet slecht, die heb ik thuis een "eeuwigheid" draaiende gehad.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

sterker nog: ik test niet eens meer in IE5.0, teveel beperkingen in die browser (gelukkig zijn we allemaal tweakers hier :) )

Intentionally left blank

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

nu je t zegt, mij is het ook een keer gebeurd. Precies zoals beven aangegeven...
Nu draai ik standaard in Moz, maar die ene keer dat k IE gebruikte, gebeurde het mij ook.

IE5.0 vind ik gewoon het lekkerst draaien, IE6 zuigt IMO in mijn ogen == mening

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als de TS. Als het met IE6 wel gaat dan installeer ik die wel ff.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

IE5 bug

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.