Toon posts:

Webinterface (emule)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste emule fans,

Webinterface emule doet het prima op afstand via een computer die een directe verbinding heeft.

Computers via een server in dit geval (windows2000) werkt de webinterface niet meer zoals het moet.

Het inloggen wil nog wel. Maar zodra ik een link aan klik, transfer, shared files, search etc. Dan wil hij de pagina of iets dergelijks downloaden. Ik krijg een de download manager van windows. Openen of opslaan heeft geen zin...

XP of win98 maakt geen verschil, want ik dacht eerst, omdat emule op xp draait, dat misschien alleen win xp op de webinterface kan. Maar dit bleek niet het geval te zijn.

Graag reacties,

Groet.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 12:34
eMule opensource eDonkey, deel 9 , in dit topic kun je vragen stellen over Emule ;)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Dat topic is inderdaad handig voor dit soort vragen. Als je even had gezocht had je ook gevonden dat je 'use http 1.1' en 'use http 1.1 through proxy connections' aan moet hebben staan.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb alle delen doorgenomen, maar die topics zijn zo groot, word je helemaal toekeloeres van.

maar iig, ik zet een punt achter dit verhaal.

ps: en bedankt nog

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 11:18 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

FWIW: losse vragen in losse vragen kan ik normaliter geen enkel probleem vinden als er niets over is te vinden in de search. Dit omdat het - zoals je al hebt gemerkt - makkelijker zoekt :)
(Al is het eMule topic een uitzondering op de vuistregel dat Grote Topics Met Tech Vragen Erin (TM) :+ niet werken :P )

Maar goed, dit stond daar dus al in, opgelost :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.