Nou, ik heb dus een windows 2003 enterprise server van de zaak waar ik werk geleend om te testen, tevens heb ik een HP Thin Client T5000. De hele terminal service werkt perfect. Als je inlogt dan komt je automatisch in de terminal en je kunt dus ook niet in de terminal. Maar ik kan ook als administrator geen geluid afspelen. Uiteindelijk ben ik een heel eind. Geluid zou moeten werken en werkt ook lokaal op de server. Maar als ik in een terminal een muziekbestand af wil spelen krijg ik de melding dat het audio apparaat al in gebruik is.
Wat gebeurt er nu als ik ga kijken bij sound in de control panel. Hier zie ik het volgende. Mute staat aan schakelt iedere keer aan als je op ok klikt. Ga ik bij het tabblad audio kijken dan zie ik alleen dat de default device staat op Microsoft RDP Audio Device staat. De rest is allemaal blanco.
Is er iemand die hier ervaringen mee heeft en weet hoe ik dit op kan lossen?
K heb ook al op google gezocht en ook al @ GOT
Wat gebeurt er nu als ik ga kijken bij sound in de control panel. Hier zie ik het volgende. Mute staat aan schakelt iedere keer aan als je op ok klikt. Ga ik bij het tabblad audio kijken dan zie ik alleen dat de default device staat op Microsoft RDP Audio Device staat. De rest is allemaal blanco.
Is er iemand die hier ervaringen mee heeft en weet hoe ik dit op kan lossen?
K heb ook al op google gezocht en ook al @ GOT