Hallo,
Ben nog niet zo lang lid hier, maar zoek wel al lang naar antwoorden, ik hoop dat ik lang genoeg gezocht heb om een nieuw topic te mogen starten en dat ik in het goede forum zit.
Systeem:
Asus P4C800 deluxe/P4 3.0ghz HT
1024mb Corsair XMS-3200llpt
Hercules 9800pro op Hercules Drivers 3.6/3.7/3.8
WD Raptor 36gb/WD200gb
Thermaltakekast aluminium met 7 casefans gem. temp. 25 graden Celsius
nog meer van belang? Niks is overgeclockt
Probleem:
Kleine rode streepjes aan de rand van MSN Messenger
Mooi rooster van zwarte streepjes in screensaver van Mediaplayer
In 3Dmark03 een score van bijna 5500, maar wel met door elkaar heengaande textures in Troll's Lair, net zoals in Vice City en in Raven Shield en Fifa 2004
Tijdens kijken van DVD film verticale streepjes (zwart) flitsen door beeld.
Volgens Artifact tester 5 32788 artifacts (lower the Mhz-en!!!
, but I never raised them...
, I don't care, I hate you, your PC will never work, bwaha
Niet om stoer te doen met mijn geld, want er is weinig stoers aan, ik heb in april/mei volgens de Tweakerspricewatch van alle onderdelen die ik kon bedenken die er in een systeem moesten het leukste uit gezocht en dat besteld (à € 5000,-) het in elkaar gezet, maar er nog verrekt weinig plezier van gehad.
(dat is overdreven, maar wel terecht, vuile kapitalist, bwaha
Ben geen analfabeet met computers, heb Raptor omgeruild en geheugen en monitor laten testen, was "natuurlijk" niets mis mee, maar wat dan wel?
PS Het lijkt geheel willekeurig, maar zonder veranderingen is er op het ene moment geen vuiltje aan de lucht/op mijn scherm en het andere moment is er niets mee te beginnen. (niets nieuws geïnstalleerd, geen tempverschillen)
Kan iemand mij helpen? evt via MSN als het probleem niet via dit forum opgelost kan worden...
Ben nog niet zo lang lid hier, maar zoek wel al lang naar antwoorden, ik hoop dat ik lang genoeg gezocht heb om een nieuw topic te mogen starten en dat ik in het goede forum zit.
Systeem:
Asus P4C800 deluxe/P4 3.0ghz HT
1024mb Corsair XMS-3200llpt
Hercules 9800pro op Hercules Drivers 3.6/3.7/3.8
WD Raptor 36gb/WD200gb
Thermaltakekast aluminium met 7 casefans gem. temp. 25 graden Celsius
nog meer van belang? Niks is overgeclockt
Probleem:
Kleine rode streepjes aan de rand van MSN Messenger
Mooi rooster van zwarte streepjes in screensaver van Mediaplayer
In 3Dmark03 een score van bijna 5500, maar wel met door elkaar heengaande textures in Troll's Lair, net zoals in Vice City en in Raven Shield en Fifa 2004
Tijdens kijken van DVD film verticale streepjes (zwart) flitsen door beeld.
Volgens Artifact tester 5 32788 artifacts (lower the Mhz-en!!!
Niet om stoer te doen met mijn geld, want er is weinig stoers aan, ik heb in april/mei volgens de Tweakerspricewatch van alle onderdelen die ik kon bedenken die er in een systeem moesten het leukste uit gezocht en dat besteld (à € 5000,-) het in elkaar gezet, maar er nog verrekt weinig plezier van gehad.
(dat is overdreven, maar wel terecht, vuile kapitalist, bwaha
Ben geen analfabeet met computers, heb Raptor omgeruild en geheugen en monitor laten testen, was "natuurlijk" niets mis mee, maar wat dan wel?
PS Het lijkt geheel willekeurig, maar zonder veranderingen is er op het ene moment geen vuiltje aan de lucht/op mijn scherm en het andere moment is er niets mee te beginnen. (niets nieuws geïnstalleerd, geen tempverschillen)
Kan iemand mij helpen? evt via MSN als het probleem niet via dit forum opgelost kan worden...