Toon posts:

Koelsoftware

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daag,

Ik zoek een goed tooltje om je snelheid van je fans te bekijken en te regelen. Ik heb al wat rond gezocht, maar kon niets vinden. Bestaat dit uberhaupt en wie weet wat een goed tooltje daarvoor is?

Ajuuus

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het goed is staat er in de verschillende FAQ's en verschillende topics genoeg informatie om jouw op weg te helpen....

Motherboard Monitor
Speedfan,
enz....

de 2 die ik in me hoofd hebt zitten

[ Voor 11% gewijzigd door Vorkie op 05-12-2003 00:16 ]

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Een beetje zoeken levert je genoeg zaken op als Sandra Sisoft, Aida32, WCPUID, MBM, en nog wel wat meer. Waarschijnlijk is er zelfs speciale software voor je mobo, maar door je gebrekkige post kan niemand je daar mee helpen.
Verder openen we niet met Daag en sluiten we berichten ook niet af hier, lees de forumfaq/etiquette hierover.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Emmeau schreef op 05 december 2003 @ 00:17:
Een beetje zoeken levert je genoeg zaken op als Sandra Sisoft, Aida32, WCPUID, MBM, en nog wel wat meer. Waarschijnlijk is er zelfs speciale software voor je mobo, maar door je gebrekkige post kan niemand je daar mee helpen.
Verder openen we niet met Daag en sluiten we berichten ook niet af hier, lees de forumfaq/etiquette hierover.
Als jij nou eens lekker buiten gaat spelen. Wat is er nou weer mis met Daag??? Idioot.

Verwijderd

Dat zijn de regels hier!

Ga Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar lezen.

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 11:46
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:21:
[...]

Als jij nou eens lekker buiten gaat spelen. Wat is er nou weer mis met Daag??? Idioot.
Dr. Timo, er is waarschijnlijk iets mis met jou, want Emmeau kent gewoon de regeltjes goed zoals dat de bedoeling is, net als dat men de benodigde F.A.Q.'s ff doorleest die bij een forum horen. Ik zal ff een topic-report doen, want iemand idioot noemen die je helpt en ff op de regeltjes wijst vindt ik absurt!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
pcmadman schreef op 05 december 2003 @ 00:37:
[...]

Dr. Timo, er is waarschijnlijk iets mis met jou, want Emmeau kent gewoon de regeltjes goed zoals dat de bedoeling is, net als dat men de benodigde F.A.Q.'s ff doorleest die bij een forum horen. Ik zal ff een topic-report doen, want iemand idioot noemen die je helpt en ff op de regeltjes wijst vindt ik absurt!
Hier sluit ik me bij aan! Ik had de draad nog niet gelezen of ik had al gereport, maar dat heb jij dus ook gedaan! ;)

Verder is een progsel als Speedfan misschien iets voor de TS

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:21:
Ehm, op deze manier gaan we niet met elkaar om hier :(

Als iemand je probeert te helpen mag je ook best wat vriendelijker reageren..

Anyway.. Tips zijn ook al genoeg gegeven.. zoek maar es naar speedfan, dan kom je er wel uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.