Een kennis van mij heeft nu dus het probleem dat hij in xp opeens aflsluit als je aan het internetten bent.
Remote Call Procedure is de boosdoener, dus dacht ik dat is het bekende virus en aangezien de pc toch brak liep dacht ik, ik installeer de hele boel wel opnieuw.
Dus ik de hele hd formatteren en windows xp opnieuw installeren en nu doet ie nog steeds hetzelfde...
Het enigste wat ik heb gedaan na de verse install in deze volgorde:
Drivers van Nvidia en Creative downloaden en installen...
Virusscanner installeren (Norton 2004 Pro) deze komt van een cd die ik zelf een uur geleden gebrand heb, khad een stel proggies van mijn hd op cd gezet die wel eens van pas zouden kunnen komen. (Nee, ik heb thuis geen virus op mijn computer naar mijn weten, de virusscanner vind bij mij vind ook niets en als ik de cd scan vind ie ook niets)
Gelijk de virusdefenities geupdate en opnieuw opgestart.
Wat proggies als nero en winamp geinstalleerd van dezelfde zelf gebrande cd...
En vervolgens gaf ie onder het installeren van nero weer de Remote Call Procedure foutmelding en ben ik dus weer terug bij af.
Op beide computers kan hij dus geen virus vinden met norton 2004, zowel met alleen de cd scannen als met full system scan...
Ik heb ondertussen niets gedaan wat een virus binnen zou kunnen halen...
Maar hij geeft wel de Remote Call Procedure foutmelding met alle gevolgen van dien...
Zou het iets met de hardware kunnen zijn dat die foutmelding veroorzaakt?
Of heb ik toch iets fout gedaan??????
Remote Call Procedure is de boosdoener, dus dacht ik dat is het bekende virus en aangezien de pc toch brak liep dacht ik, ik installeer de hele boel wel opnieuw.
Dus ik de hele hd formatteren en windows xp opnieuw installeren en nu doet ie nog steeds hetzelfde...
Het enigste wat ik heb gedaan na de verse install in deze volgorde:
Drivers van Nvidia en Creative downloaden en installen...
Virusscanner installeren (Norton 2004 Pro) deze komt van een cd die ik zelf een uur geleden gebrand heb, khad een stel proggies van mijn hd op cd gezet die wel eens van pas zouden kunnen komen. (Nee, ik heb thuis geen virus op mijn computer naar mijn weten, de virusscanner vind bij mij vind ook niets en als ik de cd scan vind ie ook niets)
Gelijk de virusdefenities geupdate en opnieuw opgestart.
Wat proggies als nero en winamp geinstalleerd van dezelfde zelf gebrande cd...
En vervolgens gaf ie onder het installeren van nero weer de Remote Call Procedure foutmelding en ben ik dus weer terug bij af.
Op beide computers kan hij dus geen virus vinden met norton 2004, zowel met alleen de cd scannen als met full system scan...
Ik heb ondertussen niets gedaan wat een virus binnen zou kunnen halen...
Maar hij geeft wel de Remote Call Procedure foutmelding met alle gevolgen van dien...
Zou het iets met de hardware kunnen zijn dat die foutmelding veroorzaakt?
Of heb ik toch iets fout gedaan??????