Hoikes All,
Ik hoop dat dit geen lastige repost is.
Maar ik ben dus hopeloos
Ik heb dus een asus p4c800 deluxe
p4 2.8
Ik heb er dus een hdd maxtor sata 80g ingestoken en dom zoals ik ben heb een mooie XP pro install gedaan zonder de F6 drivers te installeren voor de sata.
Nu
ik dacht al dat men hdd helemaal niet zo snel ging.
Dus heb ik in de bios de promise bla bla bla ingeschakeld , dan vroeg em voor drivers in xp. dus heb ik de Promise 378 sata drivers geinstalleerd en idd men hdd werd stukken sneller.
Volgens sisoftware sandra :
Lees prestaties : 172696 operacht/min (1439kb/sec)
schrijf prestaties : 18902 operachte/min (158kb/sec)
Zijn dit de normale waarden voor sata ?
Nu heb ik een ander probleem
Sinds ik die driver heb geinstalleerd heeft xp een nieuwe hardware gevonden , namalijk : promise sata console scsi processor device.
What the hell is da ? en wat voor drivers zijn het ? want ik vind dus niets dat em wilt aan nemen.
Bij Scsi en raid controllers staat winxp promise sata378 (tm) IDE controller (zonder vraagteken en zonder problemen)
Sinds ik dat geinstalleerd had ging men hdd stukken sneller.
Wat heb ik misdaan of wat kan ik eraan doen ? kan iemand me helpen met dit ?
ik weet het ik ben op sata gebied een serieuze noob
Ik hoop dat dit geen lastige repost is.
Maar ik ben dus hopeloos
Ik heb dus een asus p4c800 deluxe
p4 2.8
Ik heb er dus een hdd maxtor sata 80g ingestoken en dom zoals ik ben heb een mooie XP pro install gedaan zonder de F6 drivers te installeren voor de sata.
Nu
Dus heb ik in de bios de promise bla bla bla ingeschakeld , dan vroeg em voor drivers in xp. dus heb ik de Promise 378 sata drivers geinstalleerd en idd men hdd werd stukken sneller.
Volgens sisoftware sandra :
Lees prestaties : 172696 operacht/min (1439kb/sec)
schrijf prestaties : 18902 operachte/min (158kb/sec)
Zijn dit de normale waarden voor sata ?
Nu heb ik een ander probleem
Sinds ik die driver heb geinstalleerd heeft xp een nieuwe hardware gevonden , namalijk : promise sata console scsi processor device.
What the hell is da ? en wat voor drivers zijn het ? want ik vind dus niets dat em wilt aan nemen.
Bij Scsi en raid controllers staat winxp promise sata378 (tm) IDE controller (zonder vraagteken en zonder problemen)
Sinds ik dat geinstalleerd had ging men hdd stukken sneller.
Wat heb ik misdaan of wat kan ik eraan doen ? kan iemand me helpen met dit ?