Toon posts:

Eerst wel tv-out en nu niet? (9700pro)

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo...eergister heb ik mijn ATI via de TV-out aangesloten op de TV. Ging allemaal prima heb nog een filmpje kunnen bekijken niks aan de hand.

Echter vandaag, maakt niet uit wat ik instel, krijg ik helemaal niks. Ik weet dat de kabel en de tv het doet aangezien als ik het aansluit via mijn DXR3 kaart krijg ik gewoon beeld.

Hier zijn de prtscr's van mijn instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=537146

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=537148

Ik ben al de hele dag aan het zoeken naar een oplossing, maar ik kan niks vinden behalve dat als ik naar het vorig plaatje kijk heb ik het vermoeden dat ik een instelling mis (aangegeven met de pijl)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=537149

Volgens mij zat die d'r eergister wel, maar ik krijg em gewoon niet terug...

Heeft iemand een idee?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
Klik es op de Settings tabblad op die 2e monitor en dan op het vinkje voor "Extend my Windows desktop onto this monitor" :);)
Zo ging dat mij ook... ik viond het nl. ook vreemd dat ondanks na het instellen van de 2e "monitor" hij het nog niet deed, totdat ik dat vinkje eens ging uitproberen :P

Verwijderd

Topicstarter
Nope helaas als ik dat doe en vervolgens op apply click dan krijg springt ie terug naar de basis instelling.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
Aij, tsjah best vaag dan allemaal.
Ik ben er ook geen prof in, dus ik wens je iig veel succes ;)

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:37

ErA

Ik heb bagger genoeg een bijna precies hetzelfde probleem.

Normaal heb ik netjes een Svhv -> Svhv aansluiting die al sinds mensenheugenis perfect werkt. (Catalyst 3.6 -> 3.8 )
Wil ik gisteren met me vriendin eens lekker finding nemo gaan kijken. NIX

Dus wat heb ik allemaal gedaan:

- Andere Svhs kabel.
- Svhs -> Composiet ingang ( met omzetstuk )
- Svhs -> Scart
- Svhs -> Composiet -> Scart
- Andere Tv (Het ligt overigens echt aan me videokaart want me laptop doet het wel)

Iemand anders hier ervaring mee?

• ErA

ErA

* update *

Nou om ook maar ff de topic starter te helpen. Ik heb inmiddels de kaart in een andere computer getest. Zelfde probleem.

Ik heb andere drivers geprobeerd, Omega, Catalyst 9 etc. Allemaal probleem.

Het lijkt er dus op dat beide van onze kaartjes gesneuveld zijn. Ik snap alleen niet hoe.

Ik hoop dat er nog iemand is met een verlossend woord dat er een oplossing is anders wordt het bellen voor garantie :-(

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Denk dat je TV-out gewoon stuk is.
Dat was bij mijn 9700pro ook zo. De ene dag gewoon een Divx gekeken en de volgende dag gewoon geen normaal beeld meer via de TV.

Allemaal felle kleuren, dus gewoon niet om aan te zien :(

Kaart toen RMA terug gestuurd en gelijk een 9800pro gehad (ivm geen voorraad van de 9700pro :) )

iRacing Profile Flickr

• ErA

ErA

Mischien paar stomme vragen:

1: Wat is RMA (noobie me iets met garantie ofzo )
1: Iets met omruilen bij de fabrikant dus
2: Welk merk had je
gigabyte
3: Welke winkel, of direct naar de fabrikant?!?!
4: Wordt de 9700pro niet meer geproduceerd?
5: Hoe lang duurde het

[ Voor 14% gewijzigd door ErA op 05-12-2003 11:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eradicator kan jij misschien een paar screenies van je instellingen posten dan kunnen we die vergelijken.

• ErA

ErA

Ik heb zoals ik zei echt alles geprobeerd. Als laatste kwam ik aan bij: Force tv-out.

En toen kreeg ik exact dezelfde screenies als jij. Mijn tv gaf overigens niets. Paar groen en paarse schichten die door beeld vlogen maar geen goed signaal.

[edit] Ik heb een CLub3d9700 pro. Gekocht bij completer. Maar ik kan me bonnetje niet vinden |:( .. Dus ik ga nu kijken wat ik kan doen bij Club3d zelf...

[ Voor 24% gewijzigd door ErA op 05-12-2003 12:17 ]

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

Ik heb precies hetzelfde met mijn Club3D Ati Radeon 9700 :(

Raar dat de rest van de kaart het nog wel goed doet?!
Gebruik nu de TV-OUT van de PC van m'n vriendin, maar blij word ik er niet van.

Hoop stiekum nog op een software-matig probleem, maar deze thread geeft geen hoop.

Terugsturen heb ik geen zin in, want zonder videokaart kan ik niet veel achter m'n pc... wel slecht van deze kaartjes dat TV-OUT kapot gaat :@

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem, maar dan met een 9800 pro 128. De rest werkt nog perfect???
Pagina: 1