Kruidvat digitaal afdrukformaat

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Misschien open ik dit topic niet op de juiste plaats en wellicht is dit al eens eerder voorbijgekomen op GOT, maar ik heb nog steeds een vraag waar ik geen duidelijk antwoord op heb gekregen (Kruidvat site).

Ik heb de F717 en schiet mijn foto's op 4:3 formaat. Als ik nu dit formaat zonder croppen en resizen zo upload via de bestelsoftware, wordt de foto dan bijgesneden of krijg ik dan vanzelf het formaat 11x15 ipv 10x15 afgedrukt? Ik wil namelijk niet verrast worden als ik morgen 178 foto's wil laten ontwikkelen.

Alvast dank!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ze worden bijgesneden....

Als je 4:3 wil, kan je naar http://www.picoprint.nl gaan. Die drukken wel op cameraformaat af; bezorgen thuis (meestal 2 dagen later al) EN je hoeft pas achteraf te betalen door gewoon geld over te maken.

• Sheik
Bedankt voor je reactie.

Jammer dat de bestelsoftware van kruidvat niet de bijgesneden foto's laat zien, zoals bijv. bij Pixum.nl

Heb jij ervaring met Picoprint?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Sheik schreef op 04 december 2003 @ 21:28:
Bedankt voor je reactie.

Jammer dat de bestelsoftware van kruidvat niet de bijgesneden foto's laat zien, zoals bijv. bij Pixum.nl

Heb jij ervaring met Picoprint?
Ja.... en goede.

De kwaliteit vind ik beter dan die van de Kruidvat. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het laatste jaar Picoprint gebruik en het Kruidvat sinds die tijd niet meer. Wellicht dat de kwaliteit van het Kruidvat beter is geworden in tussentijd.

Maar 1x met het Kruidvat waren de foto's bij het verkeerde filiaal bezorgd... ik kon de foto's pas een week later krijgen dan bedoeld. Met picoprint heb ik nog nooit problemen gehad.

Picoprintsoftware werkt ook enorm mooi.
Als je verbinding tijdens het uploaden verbroken wordt, gaat de software later verder met uploaden waar je gebleven was.

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 04-12-2003 21:33 ]

• Sheik
Ik zie dat Picoprint een stuk duurder, maar ik ben gewend om de foto's (3:4) bij Sony af te drukken voor een prijs rond de 38 cent +3,30 euro verzendkosten. Dus Picoprint valt dan toch weer mee. Ik vind het belangrijker dat mijn foto's niet bijgesneden worden, dan dat ik zelf moet gaan croppen of zelfs het resultaat van 178 foto's moet afwachten....brr eng :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 08:11

Acid_Burn

uhuh

Bij Verschoore had ik de keus.. 10x15 en bijsnijden of 10x13 en niet snijden ....

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• marcelz37
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-01 15:03
kijk ook ff hier voor je leukste foto,s op doek http://www.digidoek.nl/ :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.