Toon posts:

Berichten Outlook terughalen na herinstallatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Over mijn beschadigde Xp-configuratie heb ik een nieuwe installatie gezet. Alle bestanden zijn op de schijf blijven staan dus waarschijnlijk ook alle oude berichten in de MS Outlook 6 die eerder op het systeem stond.
Nu wil ik deze berichten importeren in de schone Outlook. Iemand enig idee waar ik de oude berichten terug kan vinden?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

in je documents and settings staat een profiel..(jou oude) die nu niet herkenbaar is. Je moet nu eerst take ownership doen (staat in WOS FAQ) en dan ga je view hidden files ook even aanzetten(staat in WOS FAQ). nu browse je in die map naar local settings\application data\microsoft\outlook\ en hier staan je files.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

zoek op *.pst ;)
Kijk daarna in outlook (tools/options/?) waar de huidige pst staat, meestal ergens in Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.
Kopieer daarna de goede pst naar deze locatie.
Dit werkt meestal, maar soms is outlook erg koppig en moet je gaan importeren.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Ik weet niet of ik goed doe door hier te vragen maar mijn vraag is ook outlook gerelateerd: Hoe kan ik BCC aanzetten? Ik zie namelijk alleen 'AAN' en 'CC' terug in mijn balkje terwijl ik bij sommigen 'BCC' zie staan.

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:37:
Ik weet niet of ik goed doe door hier te vragen maar mijn vraag is ook outlook gerelateerd: Hoe kan ik BCC aanzetten? Ik zie namelijk alleen 'AAN' en 'CC' terug in mijn balkje terwijl ik bij sommigen 'BCC' zie staan.
maak een nieuwe mail aan en klik op het driehoekje dat bij options staat in de toolbar en kies bcc ;)

[ Voor 9% gewijzigd door blobber op 04-12-2003 21:44 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Outlook Express is geen Windows OS, dus hoort dit in Software Algemeen: bij deze :)

Verwijderd

blobber schreef op 04 december 2003 @ 21:43:
[...]

maak een nieuwe mail aan en klik op het driehoekje dat bij options staat in de toolbar en kies bcc ;)
Je mag mij echt voor stom verklaren maar ik kan absoluut niet vinden de dingen die jij noemt. Ik heb een Nederlandstalige Outlook versie en ik heb op 'EXTRA' en daarna op 'OPTIES' gedrukt. Ik zie dan een hoop mogelijkheden maar ik kan nergens 'BCC' in terugvinden.

edit:

Overigens als ik op 'AAN' druk kan ik wel 'BCC' in terug zien maar dat is dus niet wat ik bedoel. Ik wil net als mijn collega drie opties onder elkaar terug zien in Outlook: AAN - CC - BCC.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 21:53 ]

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:50:
[...]

Je mag mij echt voor stom verklaren maar ik kan absoluut niet vinden de dingen die jij noemt. Ik heb een Nederlandstalige Outlook versie en ik heb op 'EXTRA' en daarna op 'OPTIES' gedrukt. Ik zie dan een hoop mogelijkheden maar ik kan nergens 'BCC' in terugvinden.
mh, bij mij zit er als ik een nieuwe mail aanmaak in de toolbar boven de adresbalk een knopje options, misschien moet je eerst de goede toolbar aanzetten in view--> toolbars (ik heb de engelse office xp, dus dit kan anders gaan in jouw versie, probeer anders de help functie eens ;) )

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is het nou echt zo moeilijk om even bij Help > info te kijken?
Heb je ten eerste gelijk voor je neus welke versie van welk programma je gebruikt, en je weet waar de Help zit (waar je je antwoord op je vraag kan vinden).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:50:
offtopic:
OMG lees ik dubbelop verkeerd, me ogen/verstand zijn moe van het lezen van post 1 tot de laatste post van de "grote topic VOLARI kaarten" senks BackSlash32 voor het attenteren, je bent lieffff O+

over WELKE outlook heb je het nu?

outlook express --> nieuwe bericht openen en dan beeld en dan aanvinken alle koppen weergeven. viola!

MS Outlook --> nieuwe bericht openen en dan op het pijltje (=driekhoekje) rechts NAAST opties klikken (opties staat niet in de menu helemaal bovenaan maar 3 regels lager eenzaam) en dan BCC aanvinken

offtopic:
BackSlash32 ik tikte in helppoppetje van outlook: BCC, "er zijn geen antwoorden gevonden op uw vraag" stond er toen.... ? nou iig heeft NightShade voorgebakken antwoorden gekregen....

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 22:41 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:08:
ik heb je post niet goed gelezen
Hoe kun je een post waar niet in wordt aangegeven welke versie van welk programma gebruikt wordt uberhaupt verkeerd lezen?

doe mij die verkeerdgelezen.dll eens :)

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 04-12-2003 22:11 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ik gebruik Microsoft Outlook 2002 (10.2627.2625)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:08:
[...]
MS Outlook --> nieuwe bericht openen en dan op het pijltje (=driekhoekje) rechts NAAST opties klikken (opties staat niet in de menu helemaal bovenaan maar 3 regels lager eenzaam) en dan BCC aanvinken
Mr Dude dank je wel - jij kwam met de meest heldere aanwijzing! BCC staat voortaan aangevinkt in mijn scherm. Dank je wel! :)
Pagina: 1