Ik heb hier een PC staan die programma's automatisch afsluit.
Het gaat om alle programma's die ik tegen kom,
van msconfig tot norton anti virus tot de RPC update van microsoft.
Ik dacht eerst dat het een virus was, dus ik windows opnieuw installeren
geen oplossing
Daarna heb ik de 2de hardeschijf eraf gehaald omdat daar nog data op stond war eventueel een virus zou kunnen bevatten.
Alle partities van de bootschijf gehaald met windows installer, en windows opnieuw geinstallt
Geen resultaat
Vervolgens heb ik alle partities verwijderd met Partition Magic en opnieuw een partitie aangemaakt. En daarna windows opnieuw geinstallt.
Geen resultaat.
Misschien toch een hardware probleem?
Memtest gedaan, geen foutmeldingen.. eigenwijs als ik ben, toch ander geheugen geprobeerd..
Geen resultaat
Videokaart? Nieuwe geprobeerd..
Geen resultaat
Processor dan?
Geen resultaat
Ik kan me eingenlijk niet voorstellen dat het een hardware probleem is.. maarja.. het blijven natuurlijk PC's..
Ik heb gezocht met de search hier, zijn wel wat mensen die het probleem hebben, maar niemand die een concrete oplossing heeft...
Ook heb ik met Google gezocht (ook discussiegroepen)
Geen resultaat
Tot slot nog ff de specs van de PC:
AMD Athlon 1000
MSI K7T266 Pro
Geforce 2 GTS
Realtek 8139 LAN
256 Mb geheugen
Brander liteon
DVD ding liteon
Natuurlijk heb ik ook drivers geupdate en via drivers geinstallt (verschillende versies)
Ik ben helemaal ten einde raad.. en ben van plan met computers te stoppen...
Please help me!
Het gaat om alle programma's die ik tegen kom,
van msconfig tot norton anti virus tot de RPC update van microsoft.
Ik dacht eerst dat het een virus was, dus ik windows opnieuw installeren
geen oplossing
Daarna heb ik de 2de hardeschijf eraf gehaald omdat daar nog data op stond war eventueel een virus zou kunnen bevatten.
Alle partities van de bootschijf gehaald met windows installer, en windows opnieuw geinstallt
Geen resultaat
Vervolgens heb ik alle partities verwijderd met Partition Magic en opnieuw een partitie aangemaakt. En daarna windows opnieuw geinstallt.
Geen resultaat.
Misschien toch een hardware probleem?
Memtest gedaan, geen foutmeldingen.. eigenwijs als ik ben, toch ander geheugen geprobeerd..
Geen resultaat
Videokaart? Nieuwe geprobeerd..
Geen resultaat
Processor dan?
Geen resultaat
Ik kan me eingenlijk niet voorstellen dat het een hardware probleem is.. maarja.. het blijven natuurlijk PC's..
Ik heb gezocht met de search hier, zijn wel wat mensen die het probleem hebben, maar niemand die een concrete oplossing heeft...
Ook heb ik met Google gezocht (ook discussiegroepen)
Geen resultaat
Tot slot nog ff de specs van de PC:
AMD Athlon 1000
MSI K7T266 Pro
Geforce 2 GTS
Realtek 8139 LAN
256 Mb geheugen
Brander liteon
DVD ding liteon
Natuurlijk heb ik ook drivers geupdate en via drivers geinstallt (verschillende versies)
Ik ben helemaal ten einde raad.. en ben van plan met computers te stoppen...
Audi A8 W12 6.0