Anonymizers blocken

Pagina: 1
Acties:

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort nogal zat van een over irritant zusje dat op de site van mij en mijn vrienden rond huppelt.
Ik heb haar thuis ip inmiddels geblocked maar nu surft ze ook via anonymizer en andere sites.
Ik wil al die anonymizer sites compleet blocken al is het op 10.*.*.*
We draaien op ed server linux en ik heb full control, bestaat hiervoor een tool die een lijst met enorm veel anonymizer sites automatisch blocked?
ik kan namelijk haar ip niet terug vinden in de logs.

http://www.NUiPhone.nl/

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:11

Sick Nick

Drop the top!

Out-tweaked door je eigen zusje :+

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 19:45
Wanneer zij slaapt pas je haar hosts bestand aan van jullie websiteadres naar iets anders.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Stewie!

Keen must die!

Wat voor zusje heb jij dan, die weet wat en hoe een anonymizer werkt :?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Diaboluzzz schreef op 04 december 2003 @ 21:11:
Ik wil al die anonymizer sites compleet blocken al is het op 10.*.*.*
Wat bedoel je hiermee?

Zoef

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 04 december 2003 @ 21:11:
Ik heb haar thuis ip inmiddels geblocked maar nu surft ze ook via anonymizer en andere sites.
Stommerd >:) Je moet ze ook niet alles uitleggen :X 8)7

Ik denk dat ie met 10.*.*.* bedoelt dat het 'm niet boeit om een grote range te blokken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 21:30 ]

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
idd, probleem is, block ik de site in de hostsfile dan zoekt ze op google op anoniem surfen komt ze op anonymizer uit. vult ze de site url in drukt ze op ok en ze zit er op.
en dan heb ik het over anonymizer.com die op het eerste gezicht al over 234.159.*.* bezit en168.bla.*.* dus die block ik al. maar goed dan zijn er nog 3000 andere anonymizer sites. Het heeft dus geen zin om ip voor ip te blocken in de hosts file.

htaccess server side helpt ook niet. aangezien je dan hetzelfde doet als lokaal @ hosts file alleen dan remote.

Ik ben opzoek naar een meer handige oplossing als een lijst met alle anonymizer sites.

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Als niemand jullie sites mag lezen, waarom maak je dan niet een soort inlog/verificatie systeem?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zeg het tegen je moeder 8)7

Dit lijkt me een gevalletje van symptoonbestrijding in plaats van probleem oplossen, waarom zet je iets op internet als je zusje het niet mag zien? Als het bijvoorbeeld om een persoonlijk weblog gaat kan ik het wel begrijpen, maar als ze het echt wil zien dan gaat ze naar een vrindinnetje/internetcafe/school om de website daar te bezoeken.

Hoewel ik niet weet wat je situatie is zou je kunnen proberen de websites te verplaatsen naar een voor haar onbekend domein, maar je zult dan ook maatregelen moeten nemen zodat de website niet makkelijk gevonden kan worden (namen veranderen, buitensluiten van zoekmachines) en dat betekent dat andere mensen de website ook niet meer zomaar kunnen vinden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
iedereen mag het lezen, alleen zij dus niet.

als ik schreeuw dat ik gepijpt ben in de bus zal het me een worst wezen dat half nederland dat weet bwvs maar juist zij moet dat dus niet weten snappie ;)

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Die sites resolven geen hostnames, dus 2 regels in je script en klaar:

PHP:
1
2
3
4
if(gethostbyaddr($_SERVER["REMOTE_ADDR"]) == $_SERVER["REMOTE_ADDR"])
{
    exit();
}

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Nobby

Nuts!

kun je niet gewoon al je vrienden alleen toegang geven op ip adres en de rest blokkeren?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
Dat is niet ideaal dalchemist aangezien we de onbekende bezoeker niet weg willen jagen, we hebben ook wat promo zooi enzo dus we willen graag bezoekers alleen juist mn zusje niet.

Joost thnx a lot ! dat werkt!!! nu maar hopen dat alle anony sites hiervan gebruik maken.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Diaboluzzz schreef op 04 december 2003 @ 22:10:
Joost thnx a lot ! dat werkt!!! nu maar hopen dat alle anony sites hiervan gebruik maken.
www.the-cloak.com niet iig
edit:
Gevonden via Google met "anoniem surfen" eerste link...

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 04-12-2003 22:19 ]

Verwijderd

Hm, mijn hostname heeft ook een hele tijd niet geresolved, ik vind het een raar criterium om mensen op te weigeren.

Je zou ook iets met cookies kunnen doen, anonymizers laten die delicatessen doorgaans niet door. Geen cookies = geen toegang zou het dus ook kunnen fixen.

En als deze de cookies wel doorlaat (stomme anonimizer) kun je een cookie op de PC van je zus droppen als 'dontletmein=1' en je hebt het ook opgelost.
Ik laat het aan jou over hoe je dat doet.

Als je complete control hebt kan je iets nog gemeners doen. Je geeft haar gewoon toegang zodat ze niets vermoed.(dus het ook niet probeert te omzeilen) Echter, je zorgt dat je eigen posts/topics onzichtbaar zijn als dat wordt bespeurd :-)
Het is maar net hoever je wilt gaan.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 13:55 ]

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
dat vind ik wel een leuk id opzich :D gewoon haar een fake site voor schotelen oid

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Diaboluzzz schreef op 04 december 2003 @ 22:10:
Er bestaan ook nog gewoon proxies. Helemaal niet anoniem vaak omdat er op de proxy gewoon gelogged wordt wie het gebruikt, maar voor jouw zusje dus erg handig.

Er zijn duizenden proxies te vinden in de wereld, en er komen er steeds meer bij. Sterker nog, er zijn ook allerlei wormen actief op internet die bepaalde poortjes openen op machines van argeloze gebruikers, die vervolgens o.a. voor websurfen gebruikt kunnen worden.

Verder kan zuslief inderdaad gewoon op school, vriendjes/vriendinnetjes, en andere plaatsen gewoon erop komen. En als ze zo slim is om anonymizer te vinden, komt ze op een gegeven moment ook wel achter de proxy van je provider. En het lijkt me allemaal niet zo slim om proxy.xs4all.nl of proxy.chello.nl ofzo te gaan blokkeren, want veel surfers gebruiken nog gewoon proxies.

Ik vindt gewoon dat je je ballen moet tonen. Wat je te vertellen hebt is of voor iedereen bestemd of voor niemand. Ik vindt dat allemaal een beetje achterbaks van je.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1