notebooks met fans op de ACHTERkant

Pagina: 1
Acties:

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 16:41
Ik ben op zoek naar een leuke notebook.

de Jewel 2785 lijkt me wel wat, maar zoals zoveel laptops heeft deze ook fans op de ONDERkant !!
zo kun je ze niet eens op je schoot of op de bank zitten zonder dat er de kans is dat ie doorbrand.

Wie heeft wat opties voor mij met fans op de ACHTERkant ?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:31

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb met 3 laptops gewerkt (heb er nu nog 2 van over), allen hadden de fan aan de achterkant/zijkant.

Een ultra oud toshiba satelite c320, formaatje stoeptegel, fan aan de achterkant.
Een gericom supersonic M6, een p3 1200 desktop cpu met de fan aan de zijkant en achterkant.
Een dell latitude c510, mobile celeron 1066, fan aan de achterkant in het midden ongeveer en eentje die rechtsachter lucht inzuigt en aan de rechter zijkant achter weer eruitblaast.

Zijn er meer dan genoeg dus

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Sick Nick schreef op 04 december 2003 @ 21:12:
Ik heb met 3 laptops gewerkt (heb er nu nog 2 van over), allen hadden de fan aan de achterkant/zijkant.

Een ultra oud toshiba satelite c320, formaatje stoeptegel, fan aan de achterkant.
Een gericom supersonic M6, een p3 1200 desktop cpu met de fan aan de zijkant en achterkant.
Een dell latitude c510, mobile celeron 1066, fan aan de achterkant in het midden ongeveer en eentje die rechtsachter lucht inzuigt en aan de rechter zijkant achter weer eruitblaast.

Zijn er meer dan genoeg dus
Niet iedere laptop heeft dat, maar mijn TM-800 kan met gemak zonder fan werken @ 600mhz, en ik neem niet aan dat je altijd @ full speed op je schoot gaat werken toch ? :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:31

Sick Nick

Drop the top!

Was alleen maar om aan te geven dat er genoeg laptops zijn waar het gewoon de achterkant/zijkant is. Overigens springt op m'n dell het fannetje zo goed als nooit aan, speedstep is echt ideaal :)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 16:40
Sony Vaio's hebben de fan aan de achterkant zitten

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
De Acer Aspire (1300) heeft hem ook aan de achterkant (links) zitten.

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 16:41
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet moet zoeken naar een laptop met fan aan achterzijde, maar gewoon naar een laptop met weinig warmte ontwikkeling. Kortom, een centrino.
Inmiddels heb ik een Acer aspire 2001wlci besteld. :)

geef dit draadje maar een slotje ?
Pagina: 1