Toon posts:

[WinXP] Traag afsluiten na branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met Nero 5.5 een cd gebrand of gekopieerd heb , dan sluit WinXP traag af.

Het blijft wat langer op het bureaublad staan voordat ie het afsluitscherm laat zien.
Ook na een tijdje wachten na het branden.

1x kreeg ik zelf een foutmelding van Norton , ik weet niet of het de firewall of virusscanner was , want de melding was gauw weer weg.

Ik heb dit ook wel eens nadat ik lang een spelletje heb gespeeld.

Voordat ik ga branden of een spelletje ga spelen schakel ik altijd de programma's naast de klok uit:

-Norton AntiVirus 2002
-Norton Personal Firewall 2002
-Kodak Picture Transfer Software
-Alcaltel Speed Touch ADSL modem

Ik gebruik WinXP Home.

Meer mensen hier last van?

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 14:16

Pietertje

The Rock

Misschien is Norton je nieuw gebakken CD net aan het scannen als je een shutdown wilt doen. Dit zou je in de task kunnen zien.

Verwijderd

Topicstarter
Pieter_Stoffelen schreef op 05 december 2003 @ 13:31:
Misschien is Norton je nieuw gebakken CD net aan het scannen als je een shutdown wilt doen. Dit zou je in de task kunnen zien.
Ik schakel Norton altijd uit :?

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb een nieuwe install gedaan... Dit helpt bij mij altijd bij het traag wordenvan je systeem. Er zijn meer redeneen waardoor programma's traag gaan reageren. Run eesn een virusscan en een spywarescan.

Voor de duidelijkheid, ik had de dezelfde probelemn vanmiddag nog en heb dus een ghost terug gezet naa een maand van kloten met mijn pc. Nu nmoet ik alleen nog testen of het allemaal weer snel werkt. Ik brand wel even een cd-rom tje...

:)

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
werkt weer prima, maar na het goed lezen van je vraag, denk ik niet dat dit je oplossing is.

Ikj denk dat het geheugen volloopt oid. Ik kan je een script laten downloaden die je geheugen flusht. Misschien een graadmeter om te kijken of dit het probleem is?

als je wilt zet ik het script online, kun je het downen.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat er ook al aan te denken dat het geheugen vol loopt...

Ik zal wel eens kijken of ik een programma kan vinden die daar wat aan kan doen.
En anders wil ik graag dat scriptje wel van je hebben :)
Pagina: 1