Toon posts:

Webcam online via Apache op XS4ALL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een bekende probeer ik een webcam online te zetten via Apache webserver, op de een of andere manier gaat dit niet lukken. Op de server van XS4ALL hebben we een pagina gemaakt waar het jpg getoont word, via Apache wordt dat jpg up geload.

Op mijn eigen Chello account het zelfde gedaan, dit werkt perfect. De zelfde instellingen werken niet op de XS4ALL server. Het loopt verder niet via een netwerk dus daar kan het niet misgaan.

Het is nagenoeg zeker dat het ftp gedeelte niet correct is ingesteld, heeft iemand een idee hoe dit werkt op een ADSL verbinding van XS4ALL?

groet,

woody_ede.

Verwijderd

Uhm, waar draait die apache? Op die xs4all server (dus waar je je homepage neergooit) of op een bak op die adsl lijn? (dus thuis?)

Alles goed daar? /me is Michiel, van Kreko ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 20:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Apache draaid op de pc thuis, overigens in de firwall de gebruikte poorten geopent.

woody_ede.

Verwijderd

Topicstarter
Lees net pas je onderschrift, hier alles goed :)

woody_ede.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:18:
Apache draaid op de pc thuis, overigens in de firwall de gebruikte poorten geopent.

woody_ede.
Dan hoef je die page op die xs4all server toch niet aan te maken? Dan laat je toch gewoon die webcam vanaf je bak thuis draaien?

BTW. Je hoeft niet steeds te groeten ;) Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] maar eens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 20:25 ]

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Kan je die webcam niet direct laten uploaden naar xs4all?

Verwijderd

Topicstarter
De cam draaid ook op de pc, moet alleen op de XS4ALL server komen te staan. Het plaatje wat de cam aanmaakt moet via Apache up geload worden, daar gaat het mis. Via mijn Chello abbo draaid het perfect, met dezelfde instellingen dus niet via XS4ALL.
Image.jpg staat in de map htdocs van Apache en is daar zichtbaar, wordt alleen niet op de XS4ALL server geplaatst.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit hoor toch in NOS :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1